| کد خبر: 198111 |

◄ کمیسیون و دیون از بلیت برگشتی رانندگان اتوبوس اربعین کسر نمی‌شود

اگر بلیت تهران به مهران ۵۰ هزارتومان باشد، مبلغ رفت و برگشت ۱۰۰هزار تومان خواهد بود که باید بر پایه ۵۰ هزارتومان صورت وضعیت صادر شده و ۵۰ هزارتومان برگشت به صورت کامل به ازای تعدادمسافر به راننده پرداخت شود.

تین نیوز

 شرکت‌های حمل و نقل باید در صورت وضعیتی که برای رانندگان خدمات دهنده به زائران کربلا صادر می‌کنند، کمیسیون و دیون دولتی را از مبدأ به مقصد کم و مبلغ دریافتی از مسافر برای برگشت را عیناً به رانندگان پرداخت کنند.

به گزارش تین نیوز، یک فعال حمل و نقل مسافری جاده‌ای در مطلبی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، با بیان این مطلب نوشت: رانندگان اتوبوس‌هایی که در مسیر مهران و دیگر پایانه‌های مرزی به زائران کربلا خدمات رسانی می‌کنند باید به این موضوع توجه کنند که بلیت اتوبوس به صورت رفت و برگشت به مسافران فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:  افزایش ساعت رانندگی به ۱۱ساعت؛ فقط در مسیرهای منتهی به مرز عراق

حسین فرجی افزود: به دلیل این‌که از مقصد مهران اتوبوس‌ها بدون مسافر و به‌صورت یکسر خالی تردد می‌کنند، مسئولان مرتبط برای رفاه حال رانندگان فروش بلیت رفت و برگشت به زائران را مصوب کرده‌اند.

این راننده خود مالک بیان کرد: بر این اساس شرکت‌های حمل و نقل باید در صورت وضعیتی که صادر می‌کنند کمیسیون و دیون دولتی از مبدأ به مقصد را کم کرده و مبلغ دریافتی از مسافر برای برگشت را بدون کم کردن هر گونه مبلغی به رانندگان پرداخت کنند.

به گزارش تین نیوز، فرجی گفت: برای مثال اگر بلیت تهران به مهران ۵۰ هزارتومان باشد، مبلغ رفت و برگشت ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود که باید بر پایه ۵۰  هزارتومان صورت وضعیت صادر شده و ۵۰ هزارتومان برگشت به صورت کامل به ازای تعداد مسافر به راننده پرداخت شود.

بر این اساس شرکت‌های حمل و نقل نمی‌توانند هیچ مبلغی به هر عنوان از مبالغ دریافتی از مسافران برای برگشت، کم کرده و باید عین مبلغ دریافتی برای برگشت را به رانندگان پرداخت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.