| کد خبر: 198068 |

جاده میانکوه اصلاح می‌شود

وضعیت جاده میانکوه با ۲۹ کیلومتر ظرف یک سال آینده بهبود می‌یابد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: وضعیت جاده میانکوه با ۲۹ کیلومتر ظرف یک سال آینده بهبود می‌یابد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رستگاری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به این که جاده کنج‌کوه مشکلاتی را برای کاربران راه ایجاد کرده است، گفت: این مسیر  با ۲۹ کیلومتر ظرف یک سال آینده بهبود می‌یابد.

اوافزود: عمده تصادفات  ناشی از سرعت بالا و نبود توجه به جلو است، چند نقطه از این محور به عنوان نقاط حادثه خیز شناسایی شده که در صدد رفع مشکلات آن هستیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد عنوان کرد: کار اجرایی در دو پیچ خطرناک این جاده در دست اصلاح هندسی است و اکنون در دست اجرا است.

رستگاری بیان کرد: تعریض این هشت کیلومتر نیز در دستور کار است که پس تامین حداقل اعتبارات لازم برنامه ریزی تعریض این محدوده انجام شده و با جدیت پیگیر آن هستیم.

او در مورد راه‌های مواصلاتی روستا‌ها نیز یادآور شد: راه‌های روستایی ماهیت روستایی دارد و باید این ماهیت حفظ شود ولی برخی نقاط، نقاط حادثه خیز است که لازم است آشکار سازی و اصلاحات ایمنی در آن انجام شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: برخی راه‌های روستایی نیز نیاز به اصلاح هندسی دارد که این امر هزینه‌بر است، اما هم بحث آشکارسازی و نصب علائم ایمنی و هم اصلاح هندسی را به صورت موازی در دستور کار قرار داده‌ایم و به صورت اضطراری اولویت بندی شده و بر اساس اولویت اجرا می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌های در دست اجرا بیان کرد: امیدواریم ظرف یک سال آینده اتفاقات خوبی در حوزه راه‌های روستایی بیفتد و مشکلات کمتری در این حوزه‌ها شاهد باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.