| کد خبر: 198052 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد:

جابه‌جایی 10 هزار نفر زائر اربعین از کهگیلویه و بویراحمد تا مرز شلمچه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از جابه‌جایی 10 هزار نفر زائر اربعین تا مرز شلمچه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از جابه جایی 10 هزار نفر زائر اربعین تا مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد حسین نصیری راد افزود: از 10 مهر ماه تا پایان روز 21 مهرماه 10 هزار زائر با 250 دستگاه اتوبوس جهت اعزام به کربلای معلی به مرز شلمچه جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه کرایه هر نفر از گچساران و دهدشت به سمت مرز شلمچه 55هزار تومان و از یاسوج 70 هزار تومان است، اظهارکرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف زائران می توانند شکایات خود را به سامانه 141 راهداری اطلاع دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با یبان اینکه جابه جایی و انتقال زائران اربعین حسینی استان از 10 مهر ماه آغاز و تا 29 مهر ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: 80 دستگاه اتوبوس ناوگان عمومی در سطح استان داریم که حداکثر استفاده از این تعداد می شود.

نصیری راد تصریح کرد: با توجه به اینکه استقبال زائران اربعین امسال افزایش یافته احتمالا برای برگشت آنها با کمبود وسیله نقلیه روبه رو خواهیم شد که از برخی دستگاه‌ها و شرکت های استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشگاه یاسوج، تیپ 48 فتح استان و شهرداری یاسوج در این زمینه انتظار همکاری و مساعدت داریم.

وی با یبان اینکه راهدارخانه های استان آماده اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند، ادامه داد: راهداری استان اقدام به نصب بنرها و تابلوهایی برای راهنمایی زائران اربعین در راه‌های مواصلاتی استان کرده، همچنین جهت ایمنی راه‌ها لکه گیری، روکش آسفالت، نصب علائم هشدار دهنده، روشنایی و خط کشی نیز انجام داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 5 اکیپ کنترل نامحسوس و 15 گشت راهداری در سطح راه‌های استان جهت کنترل ترافیکی و خدمات رسانی به زائران راه اندازی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.