| کد خبر: 197978 |

شهرداری بر اساس مصوبه شورای شهر به زائران خدمات می‌دهد

به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائرین پیاده روی اربعین جلسات زیادی در نجف،‌کربلا و کوفه با مسئولین برگزار کردیم.

تین نیوز

 عضو شورای شهر با اشاره به اینکه شهرداری بر اساس مصوبه شورا در پیاده روی اربعین به زائرین خدمات ارائه می‌کند ،‌گفت: این اقدامات تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سیدابراهیمی امینی نائب رئیس شورای شهر در باره گزارش اعزام برخی اعضا به کربلا و نجف گفت: به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائرین پیاده روی اربعین جلسات زیادی در نجف،‌کربلا و کوفه با مسئولین برگزار کردیم.

وی افزود: در نجف با سرکنسولی جمهوری اسلامی جلسه‌ای برگزار و قرار شد تجربیات و نقطه نظرات سرکنسولی ایران در عراق در اختیار شورای شهر قرار گیرد

نائب رئیس شورای شهر درباره بازدید بیت حضرت امام در نجف که در حال حاضر به موزه تبدیل شده است، گفت: با نیروهای خدماتی در کربلا و نجف که مشغول فعالیت بوند دیدار داشتیم و نیروهای پزشکی که از نقاط مختلف ایران با شرکت شهر سالم همکاری داشتند نیز وضعیت‌شان را بررسی کردیم.

امینی با اشاره به اینکه خوشبختانه امکانات بهداشتی و دارویی در مسیر وجود داشت،‌گفت: پدر شهیدی دستگاه پخت نان و فرد دیگری دستگاه خشکشویی لباس را به مسیر پیاده روی اربعین آورده بود تا به مردم خدمت دهند که این مسئله به معنای مشارکت مردمی و عمومی است و باید تلاش کنیم در سال‌های بعدی نیز افزایش یابد.

وی بیان داشت: شهرداری تهران تنها بر اساس وظایف خود در کربلا و نجف خدمات ارائه می‌دهد و برای توزیع غذا هزینه‌ای ندارد که البته با همکاری اقشار مختلف می‌توان خدمات بهتری را با زائران ارائه کرد.

نائب رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه شهرداری تهران بر اساس مصوبه‌ شورا در پیاده روی اربعین عمل می‌کند اقدامات برای خدمت رسانی به شهروندان در حال انجام است و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.