| کد خبر: 197938 |

◄ نوآوری شرکت بهره‌برداری مترو در هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران هدف از حضور در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل شهری را آشنا کردن هر چه بیش‌تر عموم مردم با اقدامات این شرکت عنوان کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران هدف از حضور در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل شهری را آشنا کردن هر چه بیش‌تر عموم مردم با اقدامات این شرکت عنوان کرد.

فرنوش نوبخت که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز، ضمن اشاره به این نکته که مترو تهران نیز یکی از زیر مجموعه‌های حمل و نقل شهری است، اظهار کرد: شناساندن نحوه خدمات‌رسانی به مردم  نمایشگاه از نزدیک و بدون واسطه صورت می‌گیرد و این مهم یکی از مزایای حضور در این قبیل نمایشگاه‌ها است.

وی با اشاره به حضور  پررنگ بخش خصوصی داخلی در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل شهری، افزود: شرکت بخش خصوصی در این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا از ظرفیت این بخش به منظور همکاری بیش‌تر برای مشارکت در پروژه‌های شهری استفاده کرد.

نوبخت با برشمردن اهداف حضور این شرکت در نمایشگاه حمل و نقل شهری، عنوان کرد: این شرکت با چهاربخش، فنی-مهندسی، فرهنگی-اجتماعی، پاسخ به سوالات بانوان در خصوص استفاده از واگن‌های ویژه و فنی-عملیاتی به منظور پاسخگویی به پرسش مراجعان در این نمایشگاه حضور پیدا کرده تا علاوه بر معرفی هر چه بیش‌تر خدمات به عموم بازدید کنندگان، اطلاعات درخواستی آنان را نیز در اختیار قرار دهد.

وی با اشاره به توزیع 4 بروشور تخصصی در سه از برگزاری هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل، بیان کرد: یکی از بروشورها مربوط به رونق تولید با توجه به منویات رهبری است که در ان دستاوردهای این شرکت معرفی شده است، کاتالوگ دیگر مربوط به چشم‌انداز افق 1404 این شرکت است که هدف‌گذاری ما برآن استوار شده است.

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با حضور در این نمایشگاه دستاوردها و تجارب بیش از بیست سال بهره‌برداری را در معرض دید شهروندان و بازدیدکنندگان قرار داده است امیدواریم این نمایشگاه فرصتی برای معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه باشد.

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به صورت سالانه با حضور شرکت های داخلی و خارجی و مشارکت کشور هایی هم‌چون کره، ژاپن، چین، آلمان، جمهوری چک، هلند، ایتالیا، سوئد، ترکیه، سنگاپور، روسیه و سایر شرکت های جهان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شد که امسال تنها با حضور شرکت‌های حمل و نقلی و بخش خصوصی داخلی برپا شد.

هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه تا یکشنبه ۲۱ مهرماه ۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.