| کد خبر: 197905 |

کارکنان و فعالان اقتصادی منطقه‌آزاد چابهار به پیاده‌‌روی اربعین اعزام شدند

کاروان عاشقان ثاراله متشکل از کارکنان به همراه خانواده‌هایشان و فعالان اقتصادی این منطقه برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند.

تین نیوز

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: کاروان عاشقان ثاراله متشکل از کارکنان به همراه خانواده‌هایشان و فعالان اقتصادی این منطقه برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمداکبر چاکرزهی اظهار داشت: این کاروان متشکل از ۴۰ نفر به وسیله دو دستگاه اتوبوس با مشارکت حوزه مقاومت بسیج «شهید شوشتری»منطقه آزاد چابهار از طریق مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با اشاره به فضیلت سفر اربعین گفت: خوش به سعادت کسانی که توفیق پیدا کرده‌اند تا در روز اربعین در کربلا باشند.

⁦حجت الاسلام علی دین پرور افزود: تجمع میلیونی عاشقان حسینی در روز اربعین، پیام وحدت و یکدلی مسلمانان را بخوبی به جهانیان نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: جوانان دانشجو به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین  با پای پیاده مسیر شهر نجف تا کربلای معلی را طی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا در هفته گذشته نیز نخستین گروه از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی چابهار به مراسم پیاده‌روی اربعین اعزام شدند. 

این گروه از دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار پس از غبارروبی و وداع با شهدای گمنام چابهار عازم کشور عراق شدند. 

 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، کاروان ۴۴ نفره دانشجویی پیاده‌روی اربعین حسینی ویژه دانشجویان دختر دانشگاه‌های دریانوردی و علوم دریایی چابهار، دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار و دانشگاه ولایت ایرانشهر با بدرقه مسئولان عازم پیاده روی اربعین شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.