| کد خبر: 197901 |

۱۴ دستگاه اتوبوس و خودرو آتش‌نشانی سنندج به مرز خسروی اعزام شد

به منظور تسریع در خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی روز شنبه ۱۴ دستگاه اتوبوس و خودرو آتش‌نشانی از شهرداری سنندج به مرز خسروی اعزام شد.

تین نیوز

به منظور تسریع در خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی روز شنبه ۱۴ دستگاه اتوبوس و خودرو آتش‌نشانی از شهرداری سنندج به مرز خسروی اعزام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج  اظهار داشت: این سازمان تمهیدات ویژه ای در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران حسینی در نظر گرفته است.

امیرجمشید نژاد با اشاره به اعزام ۱۲ دستگاه اتوبوس از سنندج به مرز خسروی افزود: این تعداد اتوبوس جهت جابه جایی زائران اربعین حسینی به مرز خسروی اعزام و به زائران خدمت رسانی می‌کنند.

وی یادآور شد: علاوه بر این اتوبوس ها، یک دستگاه خودرو سواری شامل اکیپ بازرسی و یک تعمیرگاه سیار نیز به همراه آنها به مرز خسروی اعزام شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: این اتوبوس‌ها در مرز خسروی در اختیار اتحادیه اتوبوسرانی کشور قرار می گیرند تا با برنامه ریزی های انجام شده نسبت به جابجایی زائران اربعین اقدام کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج نیز افزود: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، ۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش نشانی امروز شنبه به مرز خسروی اعزام شدند.

سهیل فضل وزیری تاکید کرد: همراه این خودرو چهار آتش نشان هم به این مرز اعزام شدند و تا پایان مراسم اربعین در این منطقه برای خدمات رسانی مستقر هستند.

راهپیمایی اربعین، پیاده روی مسلمانان و آزادیخواهان کشورهای مختلف از نقاط مختلف کشور عراق به طرف کربلا به مناسبت اربعین حسینی است.

زائران ایرانی مسیر ۸۰ کیلومتری نجف مقدس تا کربلای معلی را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنند؛ این مسیر به تعداد یک هزار و ۴۵۲ ستون برای راهپیمایان پیش بینی شده که فاصله بین هر ستون ۵۰ متر است.

با متوسط پیاده روی هفت تا هشت ساعت در هر روز، مسیر نجف تا کربلا طی سه تا چهار روز طول می‌کشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.