| کد خبر: 197893 |

زائران آدرس پارکینگ خود در مرز مهران را یادداشت کنند

زائران در زمان پارک خودرو در پارکینگ‌های مهران، آدرس و محل دقیق وسیله نقلیه خود را یادداشت کنند تا هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوند.

تین نیوز

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: زائران در زمان پارک خودرو در پارکینگ‌های مهران، آدرس و محل دقیق وسیله نقلیه خود را یادداشت کنند تا هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که سال گذشته زائران در زمان بازگشت از کربلای معلی در شهر مهران با آن مواجه شدند فراموش کردن آدرس محل پارک خودرو بود که باعث سردرگمی و اتلاف وقت آنان شد.

وی افزود: باتوجه به کثرت و تنوع پارکینگ‌های موجود در شهر مهران، بهتر است زائران در زمان تحویل خودرو از صاحب پارکینگ رسید دریافت کرده و تا زمان بازگشت آن را نزد خود نگاه دارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام یادآور شد: بررسی میدانی نشان می‌دهد نزدیک ۳۰ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های موجود در بیرون شهر مهران خالی و آماده پذیرش وسایل نقلیه زائران اباعبداله است.

سرهنگ کهزادی با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در شهر مهران روان است، گفت: کارکنان راهور به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی و کمک به زائران اباعبداله هستند.

وی از زائران خواست: از پارک وسایل نقلیه خوددر حاشیه معابر عمومی شهر مهران خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، مرز مهران زودتر از موعد سال‌های گذشته با ازدحام جمعیت زائران اربعین مواجه شده است و تنها در شبانه روز گذشته ۳۲۶ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.