| کد خبر: 197886 |

دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین:

◄ ۲ میلیون زائر از مرزهای ایران اسلامی عبور کردند

از ابتدای ماه صفرتا کنون دو میلیون زائر از مرزهای ایران عبور کرده‌اند که این میزان سه برابر مدت مشابه سال قبل است.

تین نیوز

دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین، گفت: از ابتدای ماه صفرتا کنون دو میلیون زائر از مرزهای ایران عبور کرده‌اند که این میزان سه برابر مدت مشابه سال قبل است.

به گزارش تین نیوز به نقل از رادیو اربعین، سردار حسین ساجدی‌ نیا، بابیان اینکه هم‌زمان با شامگاه آدینه، بارهای ترافیکی در طول مسیرهای منتهی به مرزهای کشور، سبک‌تر شده است، تأکید کرد: امروز جمعیت کمتری را نسبت به‌روز قبل شاهد هستیم و خوشبختانه به‌خوبی زائران در حال تردد هستند.

وی افزود: تعداد زائرانی که از طریق مرزهای کشور از اول ماه صفرتا روز جمعه عبور کرده‌اند از مرز دو میلیون نفر گذشته است و همچنان نیز این حجم تردد ادامه دارد و قطعاً تا پاسی از شب به دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی اربعین، گفت: این حجم زائر نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از سه تا چهار برابر شده است چراکه سال قبل در چنین روزهایی بیش از نیم میلیون نفر از مرزها عبور کرده بودند.

ساجدی نیا گفت: با توجه به ظرفیت محدود پارکینگ و ساعات عبور از مرز خسروی از مردم می‌خواهیم به نحوی برنامه‌ریزی کنند که از سه مرز دیگر خصوصاً از مرز مهران خارج شوند.

وی افزود: زائران اگر در حال حاضر در شهر قصر شیرین و اسلام‌آباد و یا در طول مسیر هستند با توجه به محدودیت ظرفیت می‌توانند از جاده‌های دیگر تغییر مسیر داده تا از مرز مهران عبور کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.