| کد خبر: 197833 |

بلیط هواپیما برای اربعین گران نشده است/ قیمت‌ها مصوب سال ۹۷ هستند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه تمام قیمت‌های پروازهای اربعین مطابق سال ۹۷ هستند، گفت: هیچ افزایش قیمتی در بحث پروازها وجود ندارد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه تمام قیمت‌های پروازهای اربعین مطابق سال ۹۷ هستند، گفت: هیچ افزایش قیمتی در بحث پروازها وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از رادیو اربعین، رضا جعفر زاده درباره آخرین وضعیت پروازهای اربعین بیان کرد: طی جلسات تشکیل‌شده بین رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی و توجه به دغدغه زائران مبنی بر بلیت پروازهای اربعین، مصوب شد تا نرخ بلیت هواپیما، مصوب سال گذشته باشد و افزایشی را در آن شاهد نباشیم.

وی افزود: بلیت رفت‌وبرگشت تهران-بغداد و نجف دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان و مشهد- بغداد و نجف دو میلیون و ۸۰۰هزار تومان است که اگر بلیت به صورت یک طرفه باشد این قیمت ۵۰ درصد کاهش می‌یابد البته به‌استثنای ایلام و کرمانشاه که قیمت آن را هواپیمای جمهوری اسلامی ایران یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای رفت‌وبرگشت اعلام کرده است.

سخنگوی هواپیمایی ایران گفت: تمامی دفاتر مجاز فروش بلیت که فهرست آن‌ها بر روی سایت هواپیمایی کشوری www.cao.ir موجود است، موظف هستند دربازه زمانی بیستم وتا سی‌ام مهرماه نرخ مصوب بلیط را ارائه کرده و از ارائه بلیت باقیمت بیشتر خودداری کنند.

جعفر زاده بابیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که بر روی نحوه توزیع بلیت‌ها مدیریت لازم را داشته باشند، ابراز کرد: مردم می‌توانند مشکلات و گزارش هایشان در این باره را به سایت سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند.

وی در ادامه و بابیان اینکه عوارض خروج پروازها تابع پروازهای خارجی است و سازمان هواپیمایی کشوری یک هزار و ۳۸۵ مجوز پرواز برای ۱۲ شرکت هواپیمایی صادر کرده است، تاکید کرد: زائران اطلاعات این پروازها را از سایت هواپیمایی ایران بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.