| کد خبر: 197796 |

◄ قطار گردشگری عقاب طلایی در مسیر استان فارس است

قطار گردشگری عقاب طلایی ۲۲ و ۲۴ مهر ماه در استان فارس حضور خواهد داشت.

تین نیوز

سرپرست راه آهن استان فارس گفت: قطار گردشگری عقاب طلایی ۲۲ و ۲۴ مهر ماه در استان فارس حضور خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن فارس، مهرداد انصاری افزود: در راستای توسعه گردشگری ریلی به ویژه گردشگری ریلی بین المللی بیست و نهمین و 30 امین قطار گردشگری با نام عقاب طلایی 22 و 24 مهرماه وارد استان فارس می شود.

وی گفت: گردشگران بیست و نمهین و 30 امین قطار گردشگری عقاب طلایی در مجموع 60 نفر از کشور های آمریکا، انگلستان، کانادا، فرانسه، مجارستان، لهستان، نیوزیلند، چین و روسیه است و 46 نفر خدمه نیز از کشورهای روسیه، مجارستان و ترکمنستان  این گردشگران را همراهی می کنند.

وی ادامه داد: بیست و نهمین قطار گردشگری در تاریخ 17 مهرماه از طریق مرز ریلی سرخس وارد کشور می شود که پس از عبور از شهرهای مشهد،کرمان، اصفهان در نهایت روز دوشنبه مورخ 22 مهرماه ساعت 6 صبح وارد ایستگاه راه آهن سعادتشهر می شود.

انصاری افزود: گردشگران این تور تحت عنوان راه ابریشم(شمال-جنوب)  20 نفر است که طی یک سفر هفت روزه از جاذبه های توریستی و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور در شهرهای مشهد، یزد، کرمان، اصفهان و شیراز شیراز بازدید خواهند کرد.

سرپرست راه آهن استان فارس اظهار داشت : این گروه پس از بازدید از اماکن مذهبی،تاریخی و فرهنگی استان فارس در ساعت 19:20 همان روز از طریق ایستگاه راه آهن شیراز به مقصد تهران حرکت و در نهایت در تاریخ 23 مهر در تهران به سفر خود پایان خواهند داد.

وی تصریح کرد: 30امین قطار گردشگری تحت عنوان راه ابریشم(جنوب-شمال) نیز با 40 گردشگر و 46 خدمه روز سه شنبه مورخ 23 مهرماه سوار بر قطار از تهران به مقصد استان فارس به عنوان اولین مقصد گردشگری خود حرکت می کنند و در ساعت 8:55 روز چهارشنبه مورخ 24 مهرماه وارد استان فارس می شود.

انصاری افزود: گردشگران پس از بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان فارس در ساعت 20:20 همان روز از استان فارس خارج می شوند و پس از بازدید از اماکن تاریخی،فرهنگی و گردشگری استان های اصفهان، کرمان، یزد و مشهد در تاریخ 29 مهرماه به سفر خود پایان خواهند داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.