| کد خبر: 197772 |

رتبه یک سامانه «تهران من» در مراجعات شهروندی

سامانه «تهران من» از لحاظ رنکینگ رتبه نخست در میزان مراجعه شهروندان را داراست.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: سامانه «تهران من» از لحاظ رنکینگ رتبه نخست در میزان مراجعه شهروندان را داراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمد فرجود اظهار کرد: شهر هوشمند شهری است که مردم بتوانند در آن زندگی راحت‌تر و با کیفیتی داشته باشند و در جریان روزمره زندگی اثرات آن را ببینند. از این رو شهرداری تهران نیز سعی کرد به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: دو موضوع در تحول فیزیکال لازم است؛ نخست اینکه ذی‌نفعان تفاوت در خدمات ما را احساس کنند؛ دوم اینکه تغییر روال و فرآیند در سازمان متولی ایجاد شود و سوم اینکه مدلهای کسب و کار و فعالیت های آن سازمان نیز تغییر یابد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در ادامه سخنان خود گفت: سامانه «تهران من» یکی از بزرگترین سرویس‌های خدمات‌رسان شهری در کشور با بیش از دو میلیون کاربر است. در جریان ایجاد این سامانه تصمیم گرفتیم هرچه یک شهروند به آن نیاز دارد در این سامانه تجمیع شود تا شهروندان مجبور نباشند برای انجام برخی امور مانند ثبت نام‌ها به بخش‌های دیگری مراجعه کنند.

وی افزود: از لحاظ رنکینگ سامانه «تهران من» رتبه نخست را در میزان مراجعه شهروندان به این سایت دارد که این وضعیت سطح آمادگی شهروندان برای حرکت در حوزه های هوشمند را می‌رساند.

فرجود خاطرنشان کرد: در سامانه سرویس‌های هوشمند شهرسازی کارتابل شهروندی را ایجاد کردیم که شهروندان می‌توانند اطلاعات کامل شهرسازی را در آن بدون مراجعه حضوری مشاهده و همه اطلاعات خود را در آن بارگذاری کنند همچنین در این سامانه به همه پرونده های شهرسازی از سال 90 به بعد امکان دسترسی وجود دارد و می‌توانند علاوه بر انتخاب مهندس همراه از طریق این سامانه، اطلاعات مالک و متقاضی را مشاهده کنند. رقوم ارتفاعی کف پیاده راه و معابر نیز موضوع مهمی است که در این سامانه به خوبی دیده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.