| کد خبر: 197766 |

◄ حضورفعال شرکت بهره برداری متروی تهران درهفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

شرکت بهره برداری متروی تهران درهفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضورفعال داشت.

تین نیوز

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از حضور فعال شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، محسن محمدیان گفت: هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه تا یکشنبه ۲۱ مهرماه ۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با مشارکت وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با همکاری سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی برپا شده است. افزود: علاقه‌مندان دست اندرکارن حوزه حمل و نقل می توانند جهت بازدید از آخرین دستاوردها و اقدام های انجام شده توسط شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ به سالن ۹-۸ غرقه ۱۳۸ مراجعه کنند.

محمدیان تصریح کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با حضور در این نمایشگاه دستاوردها و تجارب بیش از بیست سال بهره برداری را در معرض دید شهروندان و بازدیدکنندگان قرار داده است امیدواریم این نمایشگاه فرصتی برای معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه باشد.

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به صورت سالانه با حضور شرکت های داخلی و خارجی و مشارکت کشور هایی همچون کره، ژاپن، چین، آلمان، جمهوری چک، هلند، ایتالیا، سوئد، ترکیه، سنگاپور، روسیه و سایر شرکت های جهان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

کارت تمبر

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.