| کد خبر: 197763 |

موسوی:

دلیل وفور لاستیک بی کیفیت در بازار چیست؟

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که نباید لاستیک‌هایی که کارآیی خود را از دست داده و یا بی کیفیت هستند به مردم عرضه شود.

تین نیوز

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که نباید لاستیک‌هایی که کارآیی خود را از دست داده و یا بی کیفیت هستند به مردم عرضه شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید ابوالفضل موسوی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار، بیان کرد: در سال های اخیر کمبود لاستیک در سیستم حمل و نقل باعث شده تا هر کسی به هر شیوه‌ای که می تواند به سمت تامین لاستیک بازار رفته و در این میان نیز به کیفیت آن نیز توجه نداشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: باید نظارت دقیقی از سوی بخش‌های مربوطه بر  روی سیستم حمل و نقل نظیر لاستیک اعمال شود تا شاهد این گونه موارد نباشیم.

نماینده مردم یزد در مجلس تاکید کرد: باید کیفیت لاستیک‌ها مورد توجه قرار گیرد. درست است که در بازار کمبود لاستیک وجود دارد اما نباید از هر منبعی و بدون توجه به کیفیت و کارآیی لاستیک، تهیه شده و در اختیار مردم قرار گیرد. باید کیفیت لاستیک مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه استفاده از  لاستیک‌های بی کیفیت یا تاریخ مصرف گذشته خطرناک است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام.دلیل وفور لاستیک بی کیفیت در بازار اینه که براش مشتری وجود داره.هیچ ارزونی بی دلیل نیست.مگه میشه ی لاستیک دربازار به سه چهارم قیمت روزش عرضه بشه و با کیفیت باشه؟
    ما بعضی وقت ها حاضر نیستیم هزینه ی واقعی کالا و خدماتی رو که ازش بهره مند میشیم بپردازیم.اگه این اصل رو رعایت میکردیم ، لاستیک تاریخ گذشته روی دست فروشنده باد میکرد و خود به خود از بازار جمع میشد.