| کد خبر: 197728 |

◄ نخستین رویداد استارتاپی «ریلی شو» به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه اولین رویداد استارتاپی «ریلی شو» با همکاری معاونت فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه یادگار امام (ره) در حال برگزاری است.

تین نیوز

مراسم اختتامیه اولین رویداد استارتاپی «ریلی شو» با همکاری معاونت فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه یادگار امام (ره) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مدیرکل مرکز توسعه راه‌آهن جمهوری اسلامی با تقدیر از ایده پردازان دانشگاه آزاد واحد یادگار امام و البرز، اظهار کرد: با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان به همکاری هرچه بیشتر بین دانشگاه و صنعت ریلی بیش از گذشته امیدوار بود.

قیومی با بیان اینکه امروز دنیا به سمت کسب‌وکارهای نوین گام برداشته و استارتاپ‌ها می‌توانند بخشی از مشکلات حمل‌ونقلی را حل کنند، افزود: ما نیز در راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیاز دیدیم به سمت استفاده از ایده‌های نوین گام برداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر امروز ما در راه آهن به موفقیت‌آمیز در این بخش دست پیدا کرده‌ایم نتیجه زحماتی است که همکاران ما از گذشته به آن پرداخته و دست پیدا کرده‌اند.

قیومی یکی از کارهای مهی را که راه آهن جمهوری اسلامی در گام برداشتن به سمت حمل‌ونقل نوین برداشته را ارتقا بهره‌وری با بکار بستن برخی آیتم‌ها دانست که نخستین آن نظام آراستگی محیط است.

وی پویا کردن حمل‌ونقل ریلی را یکی از اهداف گام برداشتن به سمت استارتاپ ها عنوان کرد و گفت: متأسفانه یا خوشبختانه وقتی از استارتاپ ها سخن به میان می‌آید تنها ایده به ذهن متبادر می‌شود.

قیومی به ثمر نشستن همکاری استارتاپ ها و راه آهن را مشروط به پشتیانی دانست و ابراز داشت: ما به عنوان تسهیل گر با دو رویکرد نیروی انسانی و بهره‌وری منابع به این عرصه وارد می‌شویم.

به گفته وی، در استارتاپ از ایده به تولید محصول می‌رسیم. استارتاپ باید بتواند فضای کسب‌وکار ایجاد کند.

قیومی به این نکته نیز اشاره داشت که، در بازه زمانی ۸ ماهه خوشبختانه بسیاری از دانشگاه علاقه‌مند ورود به صنعت ریلی که حمل‌ونقل توسعه‌ای اس؛ بودند که این مهم نویدبخش رویدادهای خوبی در بازارهای علمی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.