| کد خبر: 197727 |

محدودیت تردد در مرز خسروی برای زائران اربعین

هیچ کمبودی در عرضه بلیت‌های اتوبوس نداریم.

تین نیوز

مدیر کل سازمان راهداری گفت: هیچ مشکل و یا کمبودی درعرضه بلیت‌های اتوبوس مرز مهران وجود ندارد و تردد در این مرز پنج برابر افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش باقرجوان مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه شرکت‌های حمل و نقلی در بخش عرضه بلیت‌های اتوبوس هیچ کمبودی ندارند گفت: این شرکت‌ها هر میزان تقاضا در بازار وجود داشته باشد را می‌توانند پاسخگو باشند.

او با بیان اینکه از ۱۰ مهر ماه ۴۵۲ هزار نفر زائر از مرز‌های سه گانه عبور کرده‌اند گفت: ۱۳۰ هزار نفر زائر هم تاکنون از مرز مهران و سایر مرز‌ها وارد کشور شده و خوشبختانه روند تردد در هر سه مرز حالت عادی دارد.

باقرجوان با اشاره به اینکه از روز گذشته شاهد رشد چشمگیر حرکت زائران به سمت مرز‌های سه گانه از جمله مرز مهران هستیم گفت: تردد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ تا ۵ برابر شده و ما هر روز شاهد رشد چشمگیر عبور زائران به مرز‌ها هستیم.

مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه زائرانی که قصد خرید بلیت به صورت غیر حضوری را دارند گفت: مسافران می‌توانند از سایت‌های معتبر جهت خرید بلیت اتوبوس اقدام کنند و هیچ آژانس و یا سایتی حق گران فروشی در بخش بلیت را ندارد.

او افزود: مسافرانی که نمی‌توانند به صورت غیر حضوری خرید کنند قطعا با مراجعه به پایانه‌ها می‌توانند بلیت‌های خود را تهیه کنند و شرکت‌های حمل و نقلی موظف هستند نسبت به تقاضا ظرفیت‌های خود را در بخش بلیت افزایش دهند.

باقرجوان درباره آخرین وضعیت مرز خسروان هم گفت: به دلیل اینکه محدودیت‌های تردد در این پایانه مرزی وجود دارد مسافران خیلی رغبت به عبور از این مرز را ندارند و در مقایسه با سایر مرز‌ها این مرز بسیار خلوت‌تر است.

مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توضیح داد: طرح اربعین از ۱۷ مهر ماه آغاز می‌شد، اما به دلیل استقبال و رشد چشمگیر زائران این طرح زودتر آغاز شده و در ابتدای آغاز این طرح مشکلاتی برای تردد زائران ایجاد شده بود، اما خوشبختانه با هماهنگی طرف عراقی تردد در هر سه مرز زائران به حالت عادی بازگشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.