| کد خبر: 197724 |

وزیر نفت:

زنگنه: بابک زنجانی‌سنج نداریم

​وزیر نفت با بیان اینکه اصل بدهی بابک زنجانی بالای دو میلیارد و ۱۰۰میلیون دلار است که با لحاظ بدهی‌های فرعی رقم بدهی‌ها بسیار بالاتری می‌رود، گفت: باور ندارم بابک زنجانی شُرکایی داشته باشد که بخواهند بدهی او را پرداخت کنند.

تین نیوز

وزیر نفت با بیان اینکه اصل بدهی بابک زنجانی بالای دو میلیارد و ۱۰۰میلیون دلار است که با لحاظ بدهی‌های فرعی رقم بدهی‌ها بسیار بالاتری می‌رود، گفت: باور ندارم بابک زنجانی شُرکایی داشته باشد که بخواهند بدهی او را پرداخت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  خانه ملت، بیژن زنگنه روز سه‌شنبه، درخصوص آخرین وضعیت بدهی‌های بابک زنجانی و اینکه آیا به تازگی رقم جدیدی از بدهی‌های بابک زنجانی به وزارتخانه نفت رسیده است؟، اظهار داشت: رقم جدیدی از بدهی‌های زنجانی به دست ما نرسیده است.

وزیر نفت عنوان کرد: اصل بدهی بابک زنجانی بالای ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون دلار است البته اصل بدهی با فرع آن متفاوت است به طوری که با لحاظ بدهی‌های فرعی، رقم بدهی‌ها بسیار بالاتر می‌رود.

زنگنه با بیان اینکه از جمع بدهی‌های زنجانی فقط ۶۰۰میلیون دلار آن هم در ابتدای بازداشت پرداخت شده و مبلغ دیگری به دست وزارتخانه نفت نرسیده است، تصریح کرد: نمی‌توان این پول را با رایزنی به بیت‌المال برگرداند البته باور ندارم بابک زنجانی شرکایی داشته باشد که بخواهند بدهی او را پرداخت کنند.  

وی با اشاره به وجود اطلاعاتی مبنی بر اینکه بابک زنجانی پول بیت‌المال را در چه بخش‌هایی در داخل و خارج از کشور سرمایه‌گذاری کرده، عنوان کرد: دستگاه‌های ذیربط این مهم را پیگیری می‌کنند هرچند زنجانی بسیار ادعای داشتن پول دارد اما من باور نمی‌کنم او پولی داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    دستگاه بابک زنجانی سنج لازم نیست. برید چک کنید که به چه کسانی بدون حساب و کتاب و وثیقه نفت دادید که برن در بازار سیاه بفروشن.اونها همون بابک زنجانی های تکثیر شده هستن که میتونید همین الان برید سراغشون.دور و بر خودتون را یه نگاهی بندازید میبینیدشون.
    اگه اون همه نفت بی زبون رو به دست من هم میدادید ، میفروختمش و پولش رو هاپولی میکردم. تازه میشدم دلاور عرصه تحریم و شاکی میشدم که ایها الناس این بود دستمزد من که در شرایط تحریم نفتتون و توی بازار سیاه آب کردم؟