| کد خبر: 197699 |

مرور وعده‌های مسئولان:

◄ موعد افتتاح رسمی فاز یک آزاد راه تهران-شمال

چیزی از مردم پنهان نداریم و وعده بی‌پایه و اساس به مردم نمی‌دهیم.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: من قطعاً این قول را به مردم می‌دهم که فاز یک آزادراه تهران شمال تا پایان سال به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی در بازدیدی که 13 مرداد امسال از باشگاه خبرنگاران جوان انجام داد، با بیان این مطلب، تاکید کرد: چیزی از مردم پنهان نداریم و وعده بی‌پایه و اساس به مردم نمی‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: برخی قصد دارند به مردم القا کنند این پروژه وعده‌ای توخالی است و عملیاتی نمی‌شود که من قطعاً این قول را به مردم می‌دهم فاز یک آزادراه تهران شمال تا پایان سال به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

او بیان کرد: طبق توافقاتی که با رئیس سابق بنیاد مستضعفان داشتیم مقرر شد قطعه یک این پروژه تا پایان شهریور امسال به اتمام رسیده و به صورت آزمایشی افتتاح شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی و بازدید‌های به عمل آمده نشان می‌دهد عملیات عمرانی به اتمام رسیده است و تنها نصب تجهیزات مراحل پایانی خود را طی می‌کنند.

به گزارش تین نیوز، وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به این‌که این اتوبان یک مسیر هوشمند است نیازمند یک سری مقدمات از جمله نصب دوربین کنترل ترافیک و مدار بسته، سیستم مدیریت راه‌ها، سیستم مدیریت تونل و ...تجهیزات برای عبور مرور مردمی است.

او ادامه داد: برای افتتاح این آزادراه ۲ مرحله در نظر گرفته‌ایم که ابتدا پایان فصل تابستان افتتاح آزمایشی آن صورت می‌گیرد و سپس با عبور از مرحله آزمایشی، مرحله رسمی افتتاح آن تا پایان سال با حضور رئیس جمهور عملیاتی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.