| کد خبر: 197691 |

افتتاح خط تولید کانتینر دریایی در کرج

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تولید کانتیتر در داخل کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: کشورهای خارجی در ابتدای تحریم‌ها با هدف ضربه به ناوگان حمل‌ونقل دریایی ایران تمام ۸۵هزار کانتینر خود را از ایران خارج کردند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تولید کانتیتر در داخل کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: کشورهای خارجی در ابتدای تحریم‌ها با هدف ضربه به ناوگان حمل‌ونقل دریایی ایران تمام ۸۵هزار کانتینر خود را از ایران خارج کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی در آیین افتتاح خط تولید کانتینر دریایی که در یک واحد تولیدی در استان البرز ‌با حضور استاندار البرز برگزار شد، اظهار داشت: تولید کانتینر در داخل کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: کشورهای خارجی در ابتدای تحریم‌ها با هدف ضربه به ناوگان حمل‌ونقل دریایی ایران تمام 85 هزار کانتینر خود را از ایران خارج کردند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز تحریم‌ها ما را به خودکفایی رساند، اضافه کرد: ایران اسلامی علی‌رغم همه تحریم‌ها نشان داد که می‌تواند نیازهای داخلی خود را تأمین کند.

اسلامی با اشاره به استاندارد جهانی کانتینرهای تولیدی این شرکت صنعتی در ساوجبلاغ عنوان کرد: این کانتینرها علاوه بر استفاده از سیستم حمل‌ونقل دریایی قابلیت استفاده در سیستم حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای را  نیز دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 2 0

    خدمت وزیر عزیز دل برادر عرض میکنم که هدف از خروج 85 هزار کانتینر را از ایران توسط شرکتهای حمل و نقل بین المللی نمیتونه ضربه زدن به ناوگان حمل‌ونقل دریایی ایران باشه چون همونطور که مستحضر هستید کانتینر جزء اموال شرکت های حمل و نقل هست و شناسنامه داره و بصورت امانت در بندر میزبان میمونه تا تخلیه یا ترانزیت بشه. کانتینر خالی باید به شرکت مالک برگرده و الا باید خسارت پرداخت بشه به مالک.

  • nina 1 0

    کلا وزیر عزیز کل وزارت خونه ش رو کرده نظامی سپاهی