| کد خبر: 197690 |

◄ پیش فروش بلیت اتوبوس از 24 الی 29 مهرماه در استان اردبیل ممنوع است

گفت:بخاطر اوج بازگشت زائران اربعین حسینی پیش فروش بلیط اتوبوس و دایر کردن سرویس های دربستی به غیراز مرزهای چهارگانه از 24 الی 29 مهرماه در استان اردبیل ممنوع است.

تین نیوز

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل، گفت: به دلیل زمان اوج بازگشت زائران اربعین حسینی پیش فروش بلیت اتوبوس و دایر کردن سرویس های دربستی به غیر از مرزهای چهارگانه  از 24 الی 29 مهرماه در استان اردبیل ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از پایانه مسافربری شهر اردبیل با بیان اینکه 75 درصد ناوگان اتوبوسی استان در مرزهای خروجی به زائران اردبیلی خدمات ارائه خواهند کرد از مردم خواست درمدت یادشده با مدیریت سفرهای خود به شهرهای دیگر از سایر وسائط نقلیه ازجمله سواری های کرایه ای بین شهری و مینی بوس استفاده کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل از انجام نظارت ویژه به عملکرد شرکت ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد و گفت:طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران از 10 مهرماه آغاز شده وتا 3 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اختصاص 400 دستگاه اتوبوس جهت جابجائی زائران اربعین راخاطرنشان کرد و افزود:امسال در جابجائی زائران هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه اتوبوس ها نداریم و مردم عزیز می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را جهت بررسی به سامانه 141 و شماره تلفن 33816874 راهداری اطلاع دهند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد:طبق آمار سامانه سماح تاکنون بیش از 20 هزار نفر از استان اردبیل جهت حضور در راهپیمائی باشکوه اربعین ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود این میزان به حدود 24 هزار نفر برسد و کلیه تمهیدات لازم جهت جابجائی عاشقان امام حسین علیه السلام توسط راهداری انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.