| کد خبر: 197659 |

◄ ممنوعیت گسترده تردد در محورهای منتهی به مراسم اربعین

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها به دلیل حجم سنگین تردد در محورهای منتهی به مرزهای چذابه، مهران، شلمچه و خسروی در صورت بروز مشکلات ترافیکی و بر اساس تدابیر ابلاغی، محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نیز اعمال خواهد شد.

تین نیوز

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها به دلیل حجم سنگین تردد در محورهای منتهی به مرزهای چذابه، مهران، شلمچه و خسروی در صورت بروز مشکلات ترافیکی و بر اساس تدابیر ابلاغی، محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نیز اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌ها در استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری، تردد تمامی کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از هفدهم مهرماه تا اول آبان ماه، در محورهای اهواز – سوسنگرد، بستان – چذابه، اهواز – خرمشهر و شلمچه و بالعکس ممنوع است. (برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر در دو مسیر رفت و برگشت تردد کنند.

در ادامه محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین حسینی، همین طور در همین مدت زمان تردد تمامی اتوبوس‌ها در محور هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد در دو مسیر رفت و برگشت به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها در استان ایلام، در این مدت زمان، تردد تمامی تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی  از محورهای منتهی به دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام ،ایلام – ملکشاهی-مهران و ایلام – مهران نیز  ممنوع  خواهد بود.

مرکز مدیریت راه‌ها در ادامه گزارش خود، تردد انواع وسایل نقلیه از 23 تا 26 مهرماه از مهران به سمت ایلام  ممنوع را اعلام کرده که در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه در این مدت زمان، از ایلام  به سمت مهران به صورت یک طرفه خواهد بود و مسیر جایگزین به سمت ایلام محور (مهران – ملکشاهی – ایلام )تعیین خواهد شد.

این گزارش هم‌چنین حاکی است که تردد انواع وسایل نقلیه از 26 تا 29مهرماه از ایلام  به سمت مهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه در این زمان،  از مهران به سمت ایلام  به صورت یک طرفه خواهد بود و مسیر جایگزین به سمت مهران محور (ایلام  – ملکشاهی – مهران) تعیین خواهد شد.

طبق اعلام این مرکز در استان لرستان در ایام اربعین حسینی، تردد همه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از هفدهم مهرماه تا اول آبانماه در محور (کوهدشت -پلدختر –اسلام آباد) و بالعکس ممنوع خواهد بود و تردد تمامی ناوگان مسافری  از جمله اتوبوس،مینی بوس و سواری کرایه نیز در این مدت زمان، در محور(خرم آباد- کوهدشت –پلدختر) بالعکس ممنوع بوده و مسیر (آزاد راه خرم آباد-پل زال) به عنوان مسیر جایگزین تعیین خواهد شد.

در بخش دیگری از  محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین تردد کلیه خودروهای ترانزیت و کامیون‌ها و حامل بارهای صادراتی و وارداتی  از چهاردهم مهرماه تا چهارم آبان ماه در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبات  دومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی در سال98 ممنوع  اعلام شده و تردد تمامی تاکسی‌های درون شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعین 98 ازهفدهم مهرماه تا چهارم آبان ماه، در محورهای خارج  از شهرهای کشور ممنوع خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.