| کد خبر: 197647 |

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران:

تعدادی بلیت برگشت قطار برای زائران اربعین وجود دارد

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه زائران اربعین حسینی می‌توانند در فرصت باقی مانده، بلیت بازگشت را خریداری کنند از باقی ماندن تعدادی بلیت قطار برای بازگشت زوار خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه زائران اربعین حسینی می‌توانند در فرصت باقی مانده، بلیت بازگشت را خریداری کنند از باقی ماندن تعدادی بلیت قطار برای بازگشت زوار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، مدیرعامل  راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای تلویزیونی با صدا و سیما گفت: هنوز تعدادی بلیت قطار برای بازگشت زائران اربعین حسینی از شهر‌های کرمانشاه ، خرمشهر ، اندیمشک و همدان باقی است و زائران می‌توانند در فرصت باقی مانده، بلیت بازگشت را خریداری کنند.

سعید رسولی با اشاره به آغاز طرح ویژه جابجایی زائران اربعین از امروز در شرکت راه آهن افزود: امسال ۵۵ قطار فوق العاده، با ظرفیت ۴۴۵ هزار صندلی برای جابجایی زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده است که پیش فروش این بلیت‌ها از سوم مهر آغاز و با استقبال خوب هموطنان روبرو شد.

وی افزود :  تاکنون ۶۵ درصد این ظرفیت به فروش رفته ، اما تعدادی بلیت برای بازگشت زائران باقی است.

رسولی تصریح کرد: سال گذشته ۲۹۰ هزار صندلی برای جابجایی زائران اباعبداله الحسین درنظر گرفته شده بود که امسال با حدود ۵۰ درصد رشد به ۴۴۵ هزار نفر رسید و برای نخستین بار قطار در مسیر‌های جدید نظیر زاهدان، و همچنین اصفهان، قم و تهران زائران را به کرمانشاه و خرمشهر و بالعکس منتقل خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همچنین امسال موکب‌هایی در پایانه‌های مرزی با هزینه شخصی کارکنان راه آهن و با کمک شرکت‌های ریلی ایجاد شده است که تسهیلاتی به زائران خواهد داد ضمن اینکه برای نخستین بار، یک قطار از زاهدان، زوار پاکستانی را به خرمشهر منتقل خواهد کرد.

وی با تشکر از همکاری شرکت‌های حمل و نقل ریلی برای تدارک قطار‌های فوق العاده در ایام اربعین حسینی، افزود: امسال قطار‌های چهار و ۶ تخته نیز در مسیر‌های مرزی به کار گرفته شدند تا زائران بتوانند در قطار استراحت کافی داشته باشند.

به گفته آقای رسولی، طرح ویژه راه آهن برای جابجایی زائران از امروز آغاز شده است و تا پایان مهر ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: ریل نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.