| کد خبر: 197576 |

تعداد ثبت‌نام زائران اربعین کرمان از مرز ۸۰ هزار نفر گذشت

پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ هزار نفر از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

تین نیوز

 مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه تا ظهر امروز ۸۱ هزار و ۶۰۰ نفر از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کردند عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ هزار نفر از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  محمود عرب‌ نژاد در ستاد اربعین استان کرمان که با حضور فدائی استاندارد کرمان برگزار شد با بیان اینکه ثبت‌نام از زائران اربعین در استان همچنان ادامه دارد اظهار داشت: در 72 شهر استان ثبت‌نام متقاضیان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تا ظهر امروز 81 هزار و 600 نفر از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کردند عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود 100 هزار نفر از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی خوبی به مردم شده است و رسانه‌ها همکاری خوبی داشتند گفت: استقبال از پیاده‌روی اربعین بسیار زیاد شده است.

حمید شمس‌الدینی مدیرکل امنیتی استانداری کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه استقبال از اربعین بسیار زیاد شده و تا صبح امروز بالغ بر دو میلیون و 158 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند اظهار داشت: استان کرمان رتبه هشتم کشوری در ثبت‌نام سامانه سماح را دارد و تاکنون 133 هزار نفر از مرزهای کشور برای پیاده‌روی اربعین خارج شدند.

روح‌اله نیکخواه مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اردوگاه ثارالله موقعیت شهید کازرونی اهواز آماده اسکان زائران اربعین از کرمان است افزود: این اردوگاه تا مرز حدود 105 کیلومتر فاصله دارد.

سیدمحمد صابری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اورژانس کرمان در جاده‌های استان برای امدادرسانی احتمالی به زائران اربعین مستقر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.