| کد خبر: 197560 |

براساس تصمیمات اخذ شده توسط مسئولان برگزاری مراسم اربعین؛

◄ هزینه پارکینگ خودروی زائران تا ده روز 25 هزار تومان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام قیمت مصوب کرایه پارکینگ اربعین در مرز مهران از یک تا ده روز را 25 هزار تومان اعلام کرد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام قیمت مصوب کرایه پارکینگ اربعین در مرز مهران از یک تا ده روز را 25 هزار تومان اعلام کرد و گفت: به طور معمول توقف خودروها در پارکینگ شهر مهران بین یک تا 10 شبانه‌ روز است و مبلغ 25 هزار تومان ورودیه‌ای است که از دارنده خودرو دریافت می‌شود.

نورالله دلخواه با اشاره به تدابیر اندیشیده شده به منظور پارک خودرو در مرز مهران، اظهار داشت: پارکینگ برکت از سوی مسئولان شهری ایلام نیز به‌صورت رایگان در اختیار زائران قرار گرفته تا ظرفیت پارک خودرو در مرز مهران به عنوان یکی از پر ترددترین مرزها برای ورود به کشور عراق افزایش پیدا کند.

وی در ادامه با بیان این که دریافت روزانه 25 هزار تومان هزینه پارکینگ از هر خودرو زائران نمی تواند صحت داشته باشد، تصریح کرد: هزینه پارکینگ برای هر خودروی زائران اربعین از یک تا 10 روز 25 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام، خاطرنشان کرد: پارکینگ بزرگ اربعین با ظرفیت پارک 40 هزار خودرو در ورودی شهر مهران از روز گذشته بازگشایی شد و زائران می‌توانند خودروهای خود را در پارکینگ بزرگ اربعین، پارکینگ برکت و دیگر پارکینگ‌های عمومی سطح شهر پارک کنند.

این در حالی است که در برخی گزارشات نرخ توقف در پارکینگ را روزی 25 هزار اعلام شده و برخی نیز تا 15 روز توقف در پارکینگ را 50 هزار تومان دانسته بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.