| کد خبر: 197548 |

تردد در مرز مهران بیش از پیش‌بینی‌ها است

آمارها در این چند روز نشان داد که استقبال از مرز مهران بیش از آن چیزی است که پیش‌بینی شده است.

تین نیوز

استاندار ایلام گفت: آمارها در این چند روز نشان داد که استقبال از مرز مهران بیش از آن چیزی است که پیش‌بینی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اربعین استان، از اربعین به عنوان آبروی نظام و افتخاری برای ایلام و مرز مهران یاد کرد و گفت: اربعین امروز به یک حرکت سیاسی، دینی و انقلابی مبدل شده است و می‌طلبد همه با هم و دست در دست هم نقش و مسئولیت خطیر خود را در این هماورد عظیم به نمایش گذاریم.

وی ادامه داد: اربعین هر سال موضوعات خاص خود را دارد و امسال به جهت حذف ویزا تراکم جمعیت یک مسئله مهم است که باید آمادگی و تدابیر لازم برای آن داشته باشیم.

استاندار ایلام ادامه داد: اگرچه پیش‌بینی ستاد اربعین حضور سه میلیون نفر و سهم مهران حدود ۶۰ درصد اعلام شده بود،  اما آمارها در این چند روز نشان داد که استقبال از مرز مهران بیش از آن چیزی است که پیش‌بینی شده است.

سلیمانی‌دشتکی با پیش‌بینی تردد بیش از چهار میلیون نفر از مرز مهران در اربعین امسال، تصریح کرد: در چند روز اخیر استقبال بی‌سابقه ای از مرز مهران شده است بطوری که در روز پنجشنبه ۴۶ هزار نفر  (حدود ۱۰ برابر مدت مشابه سال گذشته)، روز جمعه حدود ۴۸ هزار نفر (۷ برابر مدت مشابه) و شنبه تا ساعت ۳ بعد ظهر حدود ۴۷ هزار نفر از مرز مهران خارج شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به همدلی بسیار قوی در استان گفت: امروز همه در کنار هم و با همکاری با هم یک هدف مشترک در آستانه اربعین حسینی داریم و آن خلق یک حماسه دیگر است.

وی در پایان از همکاری خوب مردم و همه نهادها، ارگان‌ها، تشکل‌ها، ائمه جمعه و جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، دستگاه های اجرایی، اصحاب رسانه و صدا و سیما در اربعین تقدیر و از کمک استان‌های معین بویژه از شهرداری تهران قدردانی کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.