| کد خبر: 197521 |

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

طرح ابرار برای تکمیل راه‌های روستایی استان سمنان انجام می‌شود

هدف از اجرای این طرح ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام راه‌های روستایی است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از اجرایی شدن طرح ملی ابرار در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام راه‌های روستایی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احسان منصور کیایی ضمن بیان اینکه طرح ملی ابرار برای راه‌های اولویت‌دار روستایی در استان اجرایی می‌شود، ابراز داشت: هم‌اکنون این طرح در قالب پنج پروژه در شهرستان‌های استان در حال اجرا است.

وی افزود: در گام نخست، دو هزار کیلومتر از این راه‌ها با اولویت قرار دادن مسیر دسترسی روستاهای بالای ۵۰ خانوار و بدون راه مناسب تا پایان سال جاری هدف‌گذاری شده است که سهم محورهای روستایی در نخستین مرحله از طرح ۱۸ کیلومتر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه امیدواریم این مقدار راه روستایی که هدف‌گذاری شد تا پایان سال جاری در قالب احداث یا تکمیل، عملیاتی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد، ابراز داشت: درواقع هدف اصلی طرح ابرار نیز ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام راه روستایی در کشور است.

منصور کیایی بابیان اینکه عملیات زیرسازی محور دلازیان-محمودآباد در سمنان، محور منصور کوه در دامغان با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات راهداری شهرستان‌ها در حال اجرا است، تصریح کرد: همچنین عملیات خاکی و زیرسازی محورهای روستاهای سنرد–کهک، سرآبرود، کروس و امام‌زاده علی اکبر-محمد آباد در گرمسار به اتمام رسیده است که پس از تأمین قیر موردنیاز روکش آسفالت این محورها نیز انجام می‌پذیرد.

وی افزود: امیدواریم با تلاش و همت تمامی دست‌اندرکاران و استفاده از ظرفیت و قابلیت عوامل و امکانات اداره کل تا پایان سال اجرای مرحله اول طرح ابرار در تمامی روستاهای مشمول طرح پایان یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.