| کد خبر: 197469 |

معاون راهداری استان همدان خبر داد:

◄ گشت شبانه‌روزی راهداری همدان در ایام اربعین

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از فعالیت گشت مستمر و شبانه روزی راهداران در ایام اربعین حسینی در جاده های استان همدان خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از فعالیت گشت مستمر و شبانه روزی راهداران در ایام اربعین حسینی در جاده های استان همدان خبر داد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم گفت: اکیپ های ثابت و سیار این راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند.

وی بهسازی و نصب علائم جاده‌ای استان همدان با حضور ۱۴ تیم عملیاتی پیش از فرا رسیدن ایام اربعین حسینی را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: این اداره کل در ایام اربعین در تلاش است تا با بررسی های انجام شده خدمات مطلوبی را در جاده های همدان ارائه دهد که این تلاش های شبانه روزی در قالب گشت های راهداری، اکیپ ثابت و سیار است.

پرورشی خرم ادامه داد: هم اکنون خط کشی و رفع چاله راه‌ها و نصب علائم رانندگی در جاده‌های استان همدان آغاز شده و با حضور ۱۴ تیم عملیاتی این اداره کل در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: گشت مستمر راهداری نیز به شکل شبانه روز در دستور کار قرار دارد و از ۲۴ مهرماه تا سوم آبان ماه سال جاری به شکل شبانه روز با حضور راهداران این مجموعه انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.