| کد خبر: 197385 |

◄ ضرورت هم افزایی هرچه بیشتر تمام زیربخش های صنعت هوایی

با برگزاری جلسه مسوولان روابط عمومی شرکت های هواپیمایی به میزبانی روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران زمینه تعامل هرچه بیشتر میان اجزای اصلی صنعت هوایی کشور فراهم شد.

تین نیوز
با برگزاری جلسه مسوولان روابط عمومی شرکت های هواپیمایی به میزبانی روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران زمینه تعامل هرچه بیشتر میان اجزای اصلی صنعت هوایی کشور فراهم شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در این نشست که امروز (10 مهر) در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد، ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی در سخنانی روابط عمومی را ترکیبی از علم و هنر برای کوششی آگاهانه و برنامه ریزی شده در جلب نظر و تفاهم و پشتیبانی مخاطبان و وسیله تغییر در افکار عمومی دانست و گفت: مسوولان روابط عمومی برنامه ریزان مدیران و مشاوران آنها هستند که باید اصول استفاده صحیح از رسانه ها، کلان نگری در تاثیرگذاری و اولویت دادن به ارتباط مردمی را بدانند.

مرادی بر لزوم شفافیت در اطلاع رسانی برای تبلیغ و ترغیب به استفاده از صنعت هوایی تاکید کرد و افزود: جامعه هدف در صنعت هوایی سرمایه های کشور هستند حتی اگر در شمارش چهار درصد جمعیت را شکل دهند.

وی همچنین بر ضرورت مشارکت جویی کارکنان و مردم، همگرایی و هم افزایی و مستندسازی فعالیت ها تاکید کرد و گفت: افکار پژوهی نیز اصل مهمی است که باید روابط عمومی شرکت های هواپیمایی و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مورد توجه قرار دهند و در این راستا می توان از قالب های بومی شده ACI در سنجش افکار عمومی استفاده کرد.

مرادی با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همکاری و هم افزایی با تمام زیربخش های صنعت هوانوردی است، افزود: هدف استراتژیک شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سایر بخش های صنعت هوایی ارایه خدمت شایسته و درخور به جامعه است.

همچنین در این نشست، عباس مسیبی، سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سخنانی از برپایی این نشست در شرکت به عنوان گام نخست در افزایش تعامل میان شرکت های هواپیمایی و مجموعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران یاد کرد و تداوم این ارتباط ها را خواستار شد.

وی همچنین پیشنهاد داد که در قالب برنامه ای منظم دوره های آموزشی مشترک ویژه رسانه ها و نیز در مباحث حوزه روابط عمومی با همکاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت های هواپیمایی برگزار شود و مدیران روابط عمومی را به بازدید از مرکز کنترل فضای کشور و بخش های مختلف فرودگاه ها دعوت کرد.

مسعود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی نیز با بیان اینکه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت های هواپیمایی لازم و ملزوم یکدیگرند، عنوان کرد: هرگاه سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت های هواپیمایی با یکدیگر هم افزایی داشته اند مسایل و مشکلات صنعت هوایی کمرنگ بوده است.

وی گفت: هدف غایی تمام این ارکان ارایه تسهیلات و امکانات بیشتر به مردم و خدمتگزاری سازنده است.

در این نشست، مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی به ارایه گزارشی از برنامه های خود در حوزه پروازهای اربعین پرداختند و اسعدی سامانی با بیان اینکه سایت های غیرمجاز اینترنتی حق فروش بلیت پروازهای اربعین را ندارند، گفت: باید شرکت های هواپیمایی دفاتر مجاز خود و نیز ظرفیت های خالی پروازهای اربعین را از طریق کانال های اطلاع رسانی خود معرفی کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.