| کد خبر: 197343 |

هشدار پلیس نسبت به تصادفات عابران پیاده در محورهای مازندران

قدمی با هشدار در ارتباط با افزایش تصادفات عابران پیاده در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: لازم است هم رانندگان و هم عابران پیاده به توصیه‌ها و هشدارها بیشتر توجه کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علیرضا قدمی امروز درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران اظهار کرد: معمولا روزهای چهارشنبه باتوجه به افزایش بار ترافیکی بحث اجرای محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم بود و انتظار داریم در ساعات پایانی روز بر حجم ترافیک افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت شش تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با هشدار در ارتباط با افزایش تصادفات عابران پیاده در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: لازم است هم رانندگان و هم عابران پیاده به توصیه‌ها و هشدارها بیشتر توجه کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.