| کد خبر: 197307 |

50 هزار مسافر روزانه از خط 7 مترو استفاده می‌کنند

روزانه بیش از 50 هزار مسافر از خط هفت مترو استفاده می‌کنند و فاصله حرکت قطار‌ها در این خط کاهش پیدا کرده است.

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: روزانه بیش از 50 هزار مسافر از خط هفت مترو استفاده می‌کنند و فاصله حرکت قطار‌ها در این خط کاهش پیدا کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد آمار مسافران خط هفت مترو تهران اظهارداشت: با توجه به بهره برداری از ایستگاه‌های جدید خط هفت و کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو، شهروندان تهرانی به استفاده بیشتر از این ناوگان ترغیب شده‌اند. به طوری که از ابتدای مهر ۹۸ آمار مسافران خط هفت مترو تهران از 50 هزار نفر عبور کرد.

وی به کاهش فاصله حرکت قطار‌های خط ۷ مترو  از ۱۵ دقیقه به ۱۲ دقیقه اشاره و خاطر نشان کرد: به همین دلیل در مهر میزان استفاده شهروندان از خط هفت متروی تهران افزایش یافته است. 

 نوبخت در ادامه از افزایش مسافران مترو تهران و حومه نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در هفته اول مهر سال پیش ۲۶ هزار نفر از خط هفت متروی تهران و حومه استفاده کردند که این رقم امسال به ۳۰۰ هزار نفر رسیدو به عبارتی حدود ۲۷۴ هزار نفر افزایش مسافر داشتیم.

به گزارش فارس، ایستگاه میدان صنعت شلوغ ترین ایستگاه خط هفت مترو تهران است و ایستگاه‌های تربیت مدرس، مهدیه و بریانک به ترتیب بیشترین آمار مسافر را به خود اختصاص داده‌اند.

 همچنین با توجه به اجرای طرح شناور شدن ساعت کاری دستگاه‌های دولتی، شهروندان و مسافران می توانند با آرامش خاطر بیشتری برای سفر های درون شهری در ساعت های مختلف از مترو استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.