| کد خبر: 197283 |

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه خبر داد:

پایانه شهید کاویانی پایلوت انتقال زوار به مرز خسروی

پایانه مسافربری شهید کاویانی پایلوت انتقال زوار به مرز خسروی است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: پایانه مسافربری شهید کاویانی پایلوت انتقال زوار به مرز خسروی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فریبرز کرمی اظهار داشت: این اداره به عنوان مسئول کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان هماهنگی های بین بخشی استانی را انجام داده و همگام با کشور و ستاد اربعین استانی هم پوشش دهنده ترانزیت زوار اربعین به مرز مهران و هم پذیرنده زوار اربعین از دیگر استان های کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: پایانه شهید کاویانی به عنوان پایلوت برای انتقال زوار اربعین به مرز خسروی انتخاب شده است.

این مسئول گفت: تامین 2هزار دستگاه اتوبوس برنامه ریزی شده که از این تعداد ۵۰۰ دستگاه برای تردد در داخل پایانه و مسیر تا مرز خسروی به کارگیری می شود و همچنین در صورت نیاز از ظرفیت هوایی، ریلی و جاده ای نظیر مینی بوس و سواری نیز بهره خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: نیازمندی های مسافران در پایانه شهید کاویانی در زمینه زیرساخت، مدیریت و نظارت بر عرضه خدمات از نظر کیفیت و سلامت خدمات با هماهنگی شهرداری تامین شده و تیم های خاصی به عنوان ناظر بر نرخ های حمل مسافر نظارت خواهند داشت.

افزایش قیمت کرایه اتوبوس نداریم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچ گونه افزایش نرخی در کرایه اتوبوس ها نخواهیم داشت، گفت: اتوبوس ها از مرز مهران و خسروی به مقاصد مختلف، خالی برمی گردند که برای جبران یک سرخالی کرایه برگشت دو برابر حساب می شود.

این مسئول با بیان اینکه سایر کمیته های در موازات ستاد اربعین به زوار اربعین خدمات رسانی خواهند کرد، افزود: ۳۰۰ کیلومتر از جاده های استان تا مرز خسروی و خروجی ایلام زیر بار ترافیک اربعین خواهد رفت که همه الین مسیرها رصد، رفع نقص و لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

کرمی از ایمن سازی، خط کشی، نصب سایر علائم، رفع نقص روشنایی در طول مسیر پیاده روی اربعین خبر داد و خاطرنشان کرد: در مرز خسروی میزبان و متولی استان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای حضور ادارات متولی ورود و خروج زوار اربعین فراهم شده، عنوان کرد: ۵۸ گیت مجهز به سیستم الکترونیکی، اینترنت و گرمایشی و سرمایشی شده همچنین برای رفاه حال مسافران از نظر سایه بان قبل و بعد گیت سایه بان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از استقرار شرکت حمل و نقل بین شهری در مرز خسروی خبر داد و گفت: تمامی مجتمع های خدمات رفاهی از نظر تامین آب شرب، سرویس بهداشتی، نمازخانه، نحوه عرضه خدمات، نظافت رصد شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.