| کد خبر: 197268 |

◄ یاتا: چین تا 6 سال دیگر جای آمریکا در حمل‌ونقل هوایی مسافر را می‌گیرد

اخیراً یاتا گزارش مشروحی از حمل‌ونقل هوایی چین منتشر کرده که بر اساس آن به سهم عمده این صنعت در اقتصاد این کشور اشاره شده است که بر اساس این گزارش چین تا سال ٢٠٢٥ جای آمریکا در بازار حمل‌ونقل مسافر را خواهد گرفت.

تین نیوز

اخیراً یاتا (انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی) گزارش مشروحی از حمل‌ونقل هوایی چین منتشر کرده که بر اساس آن به سهم عمده این صنعت در اقتصاد این کشور اشاره شده است؛در این گزارش پیش بینی شده که چین تا سال ٢٠٢٥ جای آمریکا در بازار حمل‌ونقل مسافر را خواهد گرفت.

به گزارش تین نیوز، در گزارش یاتا، تأثیر حمل‌ونقل هوایی بر مشاغل، هزینه‌های حاصل از خطوط هوایی و زنجیره تأمین، جریان تجارت، گردشگری بر اقتصاد اندازه‌گیری شده است.

 نقشه زیر اتصال چین در سطح منطقه‌ای و نحوه تکامل آن با آمریکای شمالی است که سریع‌ترین رشد در طول پنج سال گذشته را نشان می‌دهد.

photo_2019-10-01_10-45-04

آسیا و اقیانوسیه بزرگ‌ترین منبع ورود به چین و پس از آن اروپا و آمریکای شمالی است که در راستای آن 571 میلیون مسافر از آسیا و اقیانوسیه (97.3 درصد از کل)، میلیون مسافر از اروپا (1.3 درصد از کل) و 4 میلیون مسافر از آمریکای شمالی وارد شدند (0.9 درصد) وارد چین شده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: پنج مسیر شلوغ باربری هوایی این کشور از هنگ کنگ، ژاپن، کره جنوبی، آمریکا و آلمان، پنج مسیر پرترافیک پروازهای ورودی مستقیم از تایلند، ژان، کره جنوبی، هنگ کنگ و چین تایپه است.

از دست ندهید: فرودگاه جدید پکن؛ شاهکار معماری و مهندسی

بر اساس گزارش یاتا، پیش بینی می شود بازار حمل و نقل هوایی در چین 173٪ رشد در 20 سال آینده داشته باشد که این امر منجر به سفرهای مسافربری اضافی تا سال 2037 به 962 میلیون مسافر خواهد شد. در صورت برآورده شدن، این افزایش تقاضا تقریباً از 284.5 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی و حدود 6.7 میلیون شغل حمایت می کند.

در حال حاضر ٦.٦ درصد مسافران بین المللی چینی هستند که به واسطه آن ٦ میلیون شغل در حمل و نقل هوایی چین ایجاد شده است.

مشروح گزارش یاتا را می‌توانید در اینجا بخوانید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.