| کد خبر: 197227 |

◄ ​جابه‌جایی بیش از یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل

یک میلیون و 64 هزار نفر مسافر در6 ماه گذشته در استان جابه‌جا شده است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و 64 هزار نفر مسافر در6 ماه گذشته در استان جابه‌جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده در جلسه ارتقا سطح خدمات حمل و نقل مسافر استان افزود: از این میزان مسافر 543 هزارو 736 نفر توسط اتوبوس، 119هزارو115 نفر مسافر با مینی بوس و 401هزارو515 نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری به شهرهای مختلف جابه‌جا شده اند.

وی تعداد ناوگان عمومی مسافری استان اردبیل را هزارو 180 دستگاه بیان کرد و افزود: از این میزان 571 دستگاه سواری، 368 دستگاه اتوبوس و 241 دستگاه نیز مینی بوس است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هموطنان عزیز می‌توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت های مسافربری از طریق سامانه های 1000141، شهراه و با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

وی فعالیت 59 شرکت مسافربری در استان اردبیل را خاطرنشان کرد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان کم‌ترین میزان تخلفات و تلفات را دارد.

شیرین زاده افزود: در قالب کمیسیون های ماده یازده و 12 از ابتدای سال جاری به 86 تخلف مطرح شده در حوزه های ایمنی و ترافیک،مسافر و کالا رسیدگی و 82 رای نیز صادر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.