| کد خبر: 197069 |

ناوگان مسافربری زنجان با همه ظرفیت زائران اربعین را جابه‌جا می‌کند

باتوجه به تمهیدات اتخاذ شده ۱۰۰ درصد ناوگان حمل و نقل مسافری در این استان زائران اربعین حسینی را جابجا می‌کند، به طوری که از تمام ظرفیت این بخش استفاده شده‌است.

تین نیوز

باتوجه به تمهیدات اتخاذ شده ۱۰۰ درصد ناوگان حمل و نقل مسافری در این استان زائران اربعین حسینی را جابجا می‌کند، به طوری که از تمام ظرفیت این بخش استفاده شده‌است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در حمل و نقل مسافر این استان فعالیت و نسبت به خدمات رسانی لازم اقدام می کنند.

عبدالحسن علی اکبری افزود: بر این اساس در  زمان اجرای طرح جابجایی زائران اربعین حسینی از ۱۷ مهرماه تا سه آبان ماه سال‌جاری،   همه اتوبوس های حمل و نقل مسافر استان به زائران عتبات عالیات خدمات رسانی خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد:  مرز خسروی از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ عصر فعال است که  در صورت نیاز، حمل و نقل زائران به سایر مرزهای قانونی نیز انجام می‌شود. ‌

وی اضافه کرد:  در زمان بازگشت زائران نیز اتوبوس های حمل و نقل مسافری زنجان با استقرار در پایانه مسافر بری کرمانشاه نسبت به جابجایی زائران به مقصد زنجان مبادرت خواهند کرد.

علی اکبری افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته ناوگان حمل و نقل در مرز خسروی مستقر خواهد و زائران را  به محل های یاد شده هدایت خواهند کرد.

وی یاداوری کرد: زائران زنجانی نیز می توانند هنگام بازگشت با استفاده   از ناوگان مستقر در مرز خسروری و پس از طی فاصله ۲۰۰ کیلومتری به کرمانشاه از ناوگان حمل ونقل استان استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.