| کد خبر: 197026 |

احمدعلی مقیمی کیست؟/ ماجرای فیلم غیراخلاقی منتسب به احمدعلی مقیمی نماینده سابق مجلس

سایت راهبرد معاصر درباره حواشی پیش آمده برای احمدعلی مقیمی نماینده پیشین مجلس نوشت: به دنبال انتشار فیلم غیراخلاقی منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد

تین نیوز

 سایت راهبرد معاصر درباره حواشی پیش آمده برای احمدعلی مقیمی نماینده پیشین مجلس نوشت: به دنبال انتشار فیلم غیراخلاقی منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد

به گزارش تین نیوز به نقل از فرارو، احمدعلی مقیمی نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی مردم بهشهر و عضو کمیسیون عمران مجلس است. سمت‌های پیشین وی قائم مقام روزنامه جام جم، مشاور اجرایی سازمان صدا وسیما، مدیر نمایندگی اداری مالی و پشتیبانی مراکز استان‌های صدا و سیمای کشور، مدیر کل بنیاد مستضعفان و جانبازان استان تهران است. مدرک تحصیلی احمد علی مقیمی دکترای حقوق ذکر شده است اما همواره در رابطه با مدرک تحصیلی وی شبهه‌های زیادی وجود داشته است. و حالا احمدی علی مقیمی با حاشیه جدیدی روبه رو شده است.

سایت راهبرد معاصر درباره حواشی پیش آمده برای احمد علی مقیمی نماینده سابق مجلس نوشت:  یک مقام آگاه امنیتی، پشت پرده انتشار فیلم غیراخلاقی منتسب به احمد علی مقیمی نماینده سابق مجلس را فاش کرد.

به دنبال انتشار فیلم غیراخلاقی منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد.

این مقام آگاه امنیتی گفت: متهم فراری مصطفی میرشفیعی که به اتهام جاسوسی به اعدام محکوم و قبل از اجرای حکم به صورت غیر قانونی از کشور گریخته است با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و با اجیر کردن افراد مرتبط در داخل کشور با پوشش‌های مختلف با برخی افراد دارای سوابق مدیریتی ارتباط پیدا کرده و پس از تهیه فیلم از روابط شخصی آن‌ها طی تماسی از خارج از کشور درخواست اطلاعات محرمانه و پول نقد می‌کند که با مقاومت آقای احمدعلی مقیمی نماینده سابق مجلس مبادرت به انتشار مستندات در فضای عمومی کرده است.

این مقام آگاه افزود: قربانیان با خانمی که مامور این ارتباط شده است به صورت شرعی و قانونی عقد موقت داشته لیکن از اهداف شوم دشمن اطلاعی نداشته و مبتلا گردیده‌اند. کلیه اعضای داخل این شبکه دستگیر شده و در مرحله تحقیقات قضایی هستند.

این مقام امنیتی در پایان ضمن هشدار درباره نقشه‌های شوم دشمنان تاکید کرد: توصیه می‌شود افراد در ارتباطات شخصی مراقب اقدامات سوء دشمن باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری فرارو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • چزخو 16 0

    کاملا قانع شدم. عقد گروهی ندیده بودیم که دیدیم

  • محسن 1 0

    اینقدر راحت نباید از کنار این مسئله که شخصیت نظام رو هدف گرفته رد شد و از او هم دفاع کرد.
    صیغه بوده...
    کی هست که ندونه این فیلم اگر برای سرویس های اون طرف بود هیچ وقت منتشر نمیشد چون این یارو تحت فشار بزارن.

  • پیمان 1 1

    ههههههههههه هردم از این باغ بری میرسد خدا لعنتت کنه امریکا چقد تو بیشعوری