| کد خبر: 196944 |

◄ ترامپ با تحریم، تصور تعطیلی فرودگاه‌های ما را داشت

زمانی که ترامپ تحریم های جدید را اعمال کرد تصور تعطیلی فرودگاههای ما را در سر داشتند اما حتی یک پرواز هم تعطیل نشد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: زمانی که ترامپ تحریم های جدید را اعمال کرد تصور تعطیلی فرودگاههای ما را در سر داشتند اما حتی یک پرواز هم تعطیل نشد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی عابدزاده در مراسم هفتادمین سالکرد تاسیس دانشکده صنعت هواپیمایی و آغاز سال تحصیلی جدید در سخنانی عنوان کرد: شناسنامه حمل و نقل هوایی، در حوزه آموزش و تحصیلات در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری است و امیدوارم ما لیاقت این را داشته باشیم که این شناسنامه را پربارتر کنیم.

وی افزود: این دانشکده حدود سه سال است که به سازمان هواپیمایی کشوری واگذار شده است که خوشبختانه با استدلال‌هایی که شد رئیس جمهور محترم، مجوز جذب دانشجو را صادر کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر دانشجویان همین دانشکده صنعت هواپیمایی را حفظ کرده‌اند، کفت: در دوران پس از انقلاب اگر صنعت هوایی توانست در حوزه های مختلف سرپا بماند به دلیل پرورش دانشجویان همین دانشکده بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: صنعت هوایی کشور با پرورش نیروی متخصص دانشکده هواپیمایی کشوری عجین شده است.

عابدزاده ضمن تاکید بر اینکه باید رشته‌های مرتبط با صنعت هوانوردی در این دانشکده منطبق با ظرفیت صنعت افزایش پیدا کند، بیان داشت:  سازمان هواپیمایی کشوری موظف است قوانین و مقررات را کاملاً اجرایی کند و ساختار این دانشکده نیز بر همین مبنا طراحی شده است.

او خطاب به دانشجویان گفت: فردای این صنعت دست شماست و بدانید که این صنعت ایستایی ندارد و هر روز نیاز به یادگیری دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه صنعت هوایی، صنعتی زنده است اظهار کرد: امروز به لطف خداوند و به رغم تحریم های ظالمانه صنعت حمل و نقل هوایی سر پا است، این در حالی است که دشمنان ما منتظر بود که تحریم فرودگاههای ما را تعطیل کند.

او گفت: از زمانی که ترامپ تحریم های جدید را گذاشت پروازهای ما به رغم اینکه تصور میکردند پروازهای ما یکی پس از دیگری زمینگیر شود اما برقرار ماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.