| کد خبر: 196918 |

◄ ناوگان اتوبوسرانی تهران، یک گام به حمل و نقل پیشرفته نزدیک‌تر شد + فیلم

شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران به تازگی ناوگان خود را به سیستم اعلام نام ایستگاه‌ کرده که از استقبال زیادی بین رانندگان و مسافران برخوردار شده است.

تین نیوز

شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران به تازگی ناوگان خود را به سیستم اعلام نام ایستگاه‌ کرده که از استقبال زیادی بین رانندگان و مسافران برخوردار شده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در گزارشی که به همت این شرکت تهیه شده است، هریک از رانندگان به ارائه نقطه نظرات خود در این خصوص کرده‌اند، یکی از رانندگان در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره سیستم اعلام ایستگاه چیست ضمن اعلام رضایت از آن، می‌گوید: کارآیی سیستم اعلام نام ایستگاه بر کسی پوشیده نیست اما، اطلاع‌رسانی در خصوص آن کافی به نظر نمی‌رسد.

وی می‌افزاید: بسیاری از مسافرین هنوز به وجود چنین سیستمی پی نبرده‌اند و در شروع سفر اقدام به سوال کردن ادرس ایستگاه خود از راننده می‌کنند.

این راننده اتوبوس تندرو، نقش رسانه‌ها در شناسایی سیستم اعلام ایستگاه را بسیار تاثیرگذار دانست.

در ادامه این گزارش تصویری تهیه شده از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی به پخش بخشی از نحوه عملکرد این سیستم پرداخته شده و مزایای برخورداری شرکت واحد اتوبوسرانی از آن، به تصویر کشیده شده و راننده با تجربه دیگری در این خصوص ضمن تائید کاسته شدن از میزان سوال از راننده پس از تجهیز اتوبوس‌های تهران به این سیستم، گفته است: با این اتفاق دیگر مسافری به دلیل عدم اشراف به نام ایستگاه از پیاده شدن در مقصد باز نمی‌ماند.

در بخش دیگری از گزارش تصویری شرکت واحد اتوبوسرانی به نظرسنجی از مسافران پرداخته شده که در آن، یکی از مسافران با بیان این‌که تجهیز اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی به سیستم اعلام نام ایستگاه تاثیر بسزایی در شناخت ادرس دارد، ابراز داشته: گاهی اوقات دیدن نام ایستگاه ار داخل اتوبوس برای مسافران ممکن نیست و این سیستم در یافتن مقصد به مسافران کمک زیادی می‌کند.

مسافر دیگری در تکمیل سخنان همسفر خود، ضمن ستودن چنین اقدامی در حمل‌ و نقل عمومی تهران، می‌گوید: این سیستم موجب آگاهی بیش‌تر مسافران شده و علاوه بر ایستگاهی که در آن هستند به به نام ایستگاه بعدی نیز آگاهی پیدا می‌کنند.

وی می‌افزاید: با توجه به این‌که شهر تهران به کلان‌شهری بدل شده که یافتن آدرس در آن چندان راحت نیست، نیاز هست تا خطوط ارتباطی آن کامل و به روز باشد.به طوری که در اکثر نقاط جهان چنین الگو‌هایی را در شهرهایی که به دنبال دستیابی به حمل و نقل پیشرفته هستند می‌بینیم.

حجم ویدیو: 21.59M | مدت زمان ویدیو: 00:03:36 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.