| کد خبر: 196874 |

2000 کیلومتر راه روستایی خراسان جنوبی تکمیل می‌شود

علاوه بر راه‌هایی که دارای قرارداد احداث در حوزه راه و شهرسازی استان‌ها هستند، جمعاً 2000 کیلومتر راه روستایی طی مدت یک سال تکمیل خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: علاوه بر راه‌هایی که دارای قرارداد احداث در حوزه راه و شهرسازی استان‌ها هستند، جمعاً 2000 کیلومتر راه روستایی طی مدت یک سال تکمیل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جعفر شهامت، در نشست خبری با اصحاب رسانه، از تکمیل و احداث 103 کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار (طرح اقدام برای راه‌های اولویت‌دار روستایی) طی سال مالی 98 خبر داد.

وی اظهار کرد: شروع عملیات اجرایی در روستاهای حداقل سه شهرستان که کمترین برخورداری از راه آسفالته در روستایی بالای  20 خانوار دارند به صورت امانی- پیمانی طی هفته جاری صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تکمیل حداقل 38 کیلومتر از مسیرها در شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه و درمیان طی سال جاری در صورت تامین اعتبارات ملی و استانی ضروری انجام خواهد شد، اما به هر حال بخش خاکبرداری با امکانات راهداری انجام خواهد گرفت.

شهامت بیان کرد: در قالب طرح ابرار 20 کیلومتر راه روستایی در حوزه سربیشه تا انتهای سال مالی انجام خواهد شد که در این شهرستان ساخت و راه‌های روستایی محور چاه محمد صباغ به صورت امانی به طول سه کیلومتر بزودی طی هفته جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این پروژه ایجاد ارتباط محور درح تا روستای چاه محمد صباغ خواهد بود، خاطرنشان کرد: اجرای طرح ملی ابرار با هدف بهره‌گیری از امکانات و ماشین آلات و کاهش هزینه و افزایش سرعت عمل در تکمیل و ساخت راه‌های روستایی به صورت جهادی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.