| کد خبر: 196850 |

◄ تابلوهای غیرمجاز در جاده های خراسان شمالی جمع می‌شود

طرح شناسایی و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در حریم جاده های استان اجرایی می شود و بر این اساس از دارندگان تابلوهای غیرمجاز در جاده ها انتظار می رود برای دریافت مجوز اقدام کنند.

تین نیوز

​معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طرح شناسایی و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز در حریم جاده های استان اجرایی می شود و بر این اساس از دارندگان تابلوهای غیرمجاز در جاده ها انتظار می رود برای دریافت مجوز اقدام کنند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌شمالی، هادی رباطی اظهار کرد: صاحبان تابلو های غیر مجاز در جاده های استان برای تعیین تکلیف تابلوهای نصب شده به این اداره کل مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرا ی طرح شناسائی تابلوهای غیر مجاز تا پایان مهرماه امسال، نسبت به جمع آوری تابلو های غیر مجاز اقدام می شود.

رباطی گفت: مالکان تابلو های غیر مجاز برای تعیین تکلیف تابلوهای نصب شده به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یا ادارات شهرستانها مراجعه کرده و پس از طی مراحل اداری مجوز نصب تابلو ها را دریافت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: نصب هر گونه بنر در حاشیه محور های استان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی اظهار کرد: اشخاص به علت آشنا نبودن با قوانین و مقررات نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه ها، به صورت خود سرانه اقدام به نصب تابلوها به صورت غیر مجاز کرده اند که این امر سبب ایجاد اختلال در ایمنی و ترافیک و بروز مشکلاتی در تردد جاده ای و وقوع سوانح رانندگی می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون ایمنی راه ها و راه آهن مصوب سال ۷۹، نصب هر گونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه های قانونی کشور صرفا با مجوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و در استان ها توسط ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای میسر است و در صورت عدم رعایت این ضوابط با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رباطی تصریح کرد: نصب هرگونه علائم اعم از تابلو، پوستر، دیوار نوشته، مجسمه و غیره به منظور بهره برداری از فضای تحت مسئولیت وزارت راه و شهرسازی، چه در حریم مصوب راهها و چه در خارج از آن در صورتی که برای بهره برداران از جاده ها قابل رویت باشد بدون اخذ مجوز سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ممنوع است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.