◄ ضرر و زیان کامیونداران به دلیل کمبود و اتمام سهمیه سوخت
اکثر رانندگان به دلیل بدهی و اقساطی که دارند مجبورند تمام ماه فعالیت کنند و اینکه به دلیل اتمام سوخت، بیکار شوند، مشکلات اقتصادی زیادی برایشان به وجود میآورد.
یک راننده و کامیوندار از توقف فعالیت و خواب تعدادی ازکامیونها به علت اتمام سهمیه سوخت در دهههای آخر هر ماه خبر داد.
به گزارش تین نیوز، این راننده در تماس با خبرنگار ما گفت: تخصیص سوخت به کامیونها به گونهای است که اغلب از روز بیستم هر ماه، سهمیه سوختشان به اتمام میرسد و رانندگان ناخواسته مجبور به عدم فعالیت و توقف میشوند.
بیشتر بخوانید: چند ایراد بزرگ به تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش
وی افزود: پیشتر در چنین مواقعی کامیونداران امکان استفاده از کارتهای آزاد جایگاهداران برای تامین سوخت مورد نیاز خود را داشتند اما با جمعآوری این کارتها، با اتمام سهمیه سوخت آنان مجبور به توقف تا شارژ مجدد سهمیه سوخت خود هستند.
این راننده با بیان اینکه سهمیه سوخت برای ناوگان یخچالدار به دلیل اینکه موتور یخچال از موتور خودرو جدا بوده و در واقع دو موتور در نوع این ناوگان سوخت مصرف میکند، واقعا کفاف نمیکند، اظهار کرد: برای مثال بنده از بیستم ماه بیکار هستم و اگر هم سرویس بروم یک یا 2 بار مسافت نزدیک و با قرض کردن گازوئیل از همکاران این سرویسها را انجام میدهم.
وی گفت: اکثر رانندگان به دلیل بدهی و اقساطی که دارند مجبورند تمام ماه فعالیت کنند و اینکه به دلیل اتمام سوخت، بیکار شوند، مشکلات اقتصادی زیادی برایشان به وجود میآورد.
به گفته این راننده، افزایش سهمیه سوخت و یا فراهم کردن مجدد امکان استفاده از کارتهای آزاد جایگاهداران میتواند راه حل این مشکل باشد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.