| کد خبر: 196773 |

◄ ​جانمایی سه مکان برای تجمع ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری ویژه زائران اربعین

​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جانمایی سه مکان در همدان برای تجمع ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری ویژه زائران اربعین حسینی خبر داد.

تین نیوز

​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جانمایی سه مکان در همدان برای تجمع ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری ویژه زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، صفر صادقی راد با اشاره به فعالیت ناوگان مسافربری استان از 24 مهرماه سال جاری برای انتقال و جابجایی زائران اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به انتخاب همدان به عنوان استان معین برای بازگشت زائران اربعین حسینی پنج استان قم، گلستان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی مقرر شد، زیر ساخت های لازم برای این موضوع پیش بینی شود.

وی افزود: به همین منظور و با توجه به ازدیاد زائران حسینی، بازدید از محل های پیشنهادی برای جانمایی و تجمع ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری با حضور مسئولان مرتبط استان انجام و پیش بینی شد، ورودی شهر بهار، ورودی مریانج و پایانه انقلاب به عنوان سه مکان برای تجمع ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری برای نقل و انتقال زائران اربعین در نظر گرفته شود.

صادقی راد ادامه داد: این اداره کل با آماده باش کامل ناوگان مسافری در سطح استان، توان جابجایی روزانه 500 تا 1300 زائر اربعین را دارد.

معاون حمل و نقل این اداره کل یادآور شد: همچنین احداث استراحتگاه، سرویس های بهداشتی، استقرار نیروهای راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و... در مکان های در نظر گرفته شده با همکاری ارگان های مربوطه نیز پیش بینی شده است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.