| کد خبر: 196716 |

استاندار سیستان و بلوچستان:

◄ بررسی نواقص طرح کدینگ کارت‌های سوخت سیستان و بلوچستان

نواقص طرح کدینگ کارت‌های سوخت سیستان و بلوچستان در حال بررسی است.

تین نیوز

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نواقص طرح کدینگ کارت‌های سوخت این استان در حال بررسی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح کدینگ کارت سوخت اگرچه مورد نارضایتی برخی از افراد شده اما از اینکه مانند سابق بدون نظم و برنامه‌ریزی سوخت ارائه می‌شد و زمینه برای سودجویان فراهم بود، شرایط فعلی بهتر است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این استان بیشتر موضوع قاچاق سوخت مطرح است که در این راستا طرح کدینگ کارت‌های سوخت نقش بسزایی در پیشگیری از قاچاق سوخت داشته است.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی، کار کارشناسی و تکیه بر آمار و اطلاعات مستند، با قاچاق در زمینه‌های مختلف از جمله سوخت مقابله شود، از این رو مسئولان دستگاه‌های مختلف سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از تخلفات احتمالی نیاز به نظارت و دقت بیشتر در حوزه فعالیت خود دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان در حوزه لنچ‌های صیادی نیز گفت: لازم است سیستم‌های کنترلی بر روی لنچ‌ها نصب و میزان مصرف سوخت‌شان ارزیابی شود چون بخش عمده‌ای از سوخت مورد نیاز سیستان و بلوچستان از طریق حمل و نقل دریایی و کشتی به این استان وارد می‌شود که این امر از رفت و آمد ناوگان جاده‌ای و تبعات منفی آن در جاده‌ها می‌کاهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.