| کد خبر: 196642 |

رئیس شورای شهر همدان:

◄ اجلاس راه ابریشم فرصتی برای جذب سرمایه گذار در همدان است

اجلاس راه ابریشم فرصتی برای جذب سرمایه گذار در همدان است.

تین نیوز

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم یک برند برای همدان محسوب می شود، گفت: اجلاس راه ابریشم فرصتی برای جذب سرمایه گذار در همدان است.

به گزارش تین نیوز و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی اجلاس جهانی راه ابریشم، کامران گردان با بیان اینکه با وجود تمام تحریم‌ها و معادلات سیاسی موفق شدیم میزبانی اجلاس جهانی «راه ابریشم» را بگیریم، اظهار داشت: برگزاری این اجلاس به عنوان یک برند برای همدان محسوب می‌شود که باید این مهم را جدی گرفت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاس نتایج کوتاه‌مدت و بلندمدت دارد و نتایج کوتاه‌مدت آن را قرارگیری نام همدان در صدر اخبار ایران و جهان است، گفت: نتایج بلندمدت این اجلاس نیز شامل پیگیری ایجاد سیتی برندینگ و دفتر یونسکو در همدان است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان برگزاری این اجلاس را در معرفی همدان به گردشگران خارجی موثر دانست و بیان کرد: ۴۰ مهمان خارجی در این اجلاس شرکت می‌کنند و می‌توانند مبلغ و معرف جاذبه‌های گردشگری همدان در دنیا باشند.

وی ثبت جهانی یک و یا چند اثر تاریخی همدان در آینده نزدیک را از دیگر نتایج بلندمدت اجلاس جهانی «راه ابریشم» دانست و با ابراز امیدواری از تحقق این مهم افزود: از آنجا که ۱۴ کشور اروپایی و آسیایی در این اجلاس شرکت می‌کنند، برنامه پرباری را شاهد خواهیم بود.

اجلاس جهانی راه ابریشم یکم تا هفتم مهرماه در همدان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.