| کد خبر: 196613 |

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان:

◄ رفع موانع توسعه فرودگاه اصفهان

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان از توسعه فرودگاه این شهر خبرداد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان از توسعه فرودگاه این شهر خبرداد.

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی با اشاره به این‌که، موانع توسعه فرودگاه اصفهان نیز برطرف شده و در آینده شاهد نقش‌آفرینی بیشتر این فرودگاه در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی خواهیم بود، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با مشارکت استان این مشکلات را حل کنیم.

محمد اسلامی هدف از سفر خود به استان اصفهان  را  بازدید و افتتاح تعدادی از پروژه‌های استانی و رسیدگی به مشکلات برخی پروژه‌ها را از برنامه‌های این سفر برشمرد وافزود: امیدوار هستیم بتوان با مشارکت مسئولان استانی این مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه سخنان خود در سفر به استان اصفهان، تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعی که در این سفر به آن خواهیم پرداخت، خودکفایی در بحث تولید ریل است که یکی از دستاوردهای پر افتخار برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود کما این‌که در سال رونق تولید داخل اقدامات بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

اسلامی بااشاره به این که  تحویل اولین محموله‌های ریل تولید داخل کشور است که می‌تواند تاثیر به‌سزایی در اقتصاد ذوب آهن داشته باشد و کشور را به یکی از مراکز تولید ریل در منطقه تبدیل کند، افزود: همکاران ما اولین سری تولیدات را برای پروژه‌ها ارسال کرده‌اند.

به گفته وی، نکته مهم دیگری که امروز در دستور کار است بحث کنارگذر شرق اصفهان است  که این پروژه متاسفانه سال‌ها به طول انجامیده و دچار مشکلاتی شده است که امیدواریم با بازدید و مذاکراتی که خواهیم داشت بتوان این پروژه را از رکود خارج کرد و به هدف خود که بهره‌برداری از این پروژه تا پایان سال است، دست پیدا کنیم.

وزیر راه به این نکته نیز پرداخت که، مهم‌ترین خبری که در این سفر داریم این است که مانع تامین اراضی فرودگاه اصفهان به مساحت 400 هکتار حل شده و مجوزهای لازم کسب شده است و در آینده نزدیک بحث جایگزینی یک سیستم سرمایه‌گذاری را برای طرح توسعه فرودگاه اصفهان انجام خواهیم داد تا بتوان شاهد فرودگاهی بود که بتواند به صورت بین‌المللی و منطقه‌ای نقش ایفا کند و ظرفیت بزرگ‌تری از پروازهای بین‌المللی را به خود اختصاص دهد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.