| کد خبر: 196530 |

◄ لغو همایش دوچرخه‌سواری روز جهانی بدون خودرو در تهران

همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، در تهران لغو شد.

تین نیوز

همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت روز جهانی بدون خودرو، در تهران لغو شد.

به گزارش تین نیوز، در اطلاعیه‌ای که در کانال‌های تلگرامی مرتبط با حمل و نقل پاک منتشر شده، از لغو همایش دوچرخه‌سواری که قرار بود فردا (جمعه 29 شهریور) از سوی شهرداری تهران از پارک لاله برگزار شود، خبر داده شده است.

متن اطلاعیه‌ای که در این زمینه منتشر شده به شرح زیر است:

«به استحضار شهروندان گرامی شهر تهران می‌رساند بنابر پاره‌ای از ملاحظات امنیتی و قضایی و دستور مقامات مربوطه، همایش دوچرخه‌سواری روز جمعه صبح، مورخ ۹۸/۶/۲۹ از پارک لاله لغو و از سوی شهرداری برگزار نخواهد گردید».

به گزارش تین نیوز، پیش‌تر، مدیرکل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت شهرداری‌ها و مدیریت شهری و سازمان‌های مردم‌نهاد هم‌زمان با روز جهانی بدون خودرو، از ۲۹ الی ۳۱ شهریور، خبر داده بود.

به گزارش تین نیوز، مرضیه حصاری با بیان این مطلب گفته بود: در ادامه اقدامات پویش حمل و نقل پاک و به منظور ترویج فرهنگ استفاده از حمل‌ و نقل همگانی، دوچرخه سواری، پیاده‌روی و کاهش استفاده از خودروی شخصی مقرر شد شهرداری‌های سراسر کشور با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، سمن‌های فعال در حوزه حمل و نقل و شهروندان دغدغه‌مند، همزمان با روز جهانی بدون خودرو، از تاریخ ۲۹ الی ۳۱ شهریور، برنامه‌های ویژه‌ای را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

حصاری با تاکید بر بهره‌مندی حداکثری از مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی افزوده بود: با هدف ایجاد وحدت رویه در برگزاری هرچه بهتر این مناسبت‌ها، دستورالعمل «برگزاری همایش دوچرخه‌سواری-پیاده‌روی در شهرها» به شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ  شده است.

وی اضافه کرده بود: تاکنون شهرهای تهران، تبریز، شیراز، اردبیل، اراک، گرگان، یزد، بجنورد، سیرجان و رباط‌کریم برنامه‌ریزی کامل جهت بزرگداشت این روز را انجام داده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.