| کد خبر: 196519 |

زوار بدون گذرنامه به مرز نروند

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تأکید بر اینکه زوار اربعین حسینی بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند، گفت: پایانه مهران پر حجم‌ترین مرز در عملیات بزرگ اربعین است.

تین نیوز

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تأکید بر اینکه زوار اربعین حسینی بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند، گفت: پایانه مهران پر حجم‌ترین مرز در عملیات بزرگ اربعین است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت:در سالهای گذشته حجم زیاد زائران اربعین حسینی (ع) از مرز مهران ورود و خروج داشتند و امسال نیز پیش بینی می شود بار سنگینی از مأموریت اربعین حسینی(ع) در این مرز حاکم باشد و باید نسبت به سال‌های قبل تلاشمان را جهت پذیرایی از زائران بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم پذیرایی مناسبی از زائران داشته باشیم ،افزود: ‌پیش بینی افزایش حجم زائران توسط همه مسؤولان و خادمان مردم صورت گرفته و در این راستا باید تلاش کنیم زیرساخت‌ها را به نحو مناسب تقویت کنیم و نیروی انتظامی هم تمام توان خود را در این راستا به کار خواهد بست تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.

 سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه آماده‌ شدن زیرساخت‌ها در برقراری نظم و امنیت کمک می کند، ادامه داد: نیروی انتظامی با توجه به حجم عظیم تردد زائران در مرز مهران ظرفیت بالای امکانات و نیروهای خود را در این مرز به کار خواهد بست.

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امسال خودروهای بیشتری نسبت به سال های قبل به ایلام و مرز مهران وارد خواهند شد، تصریح کرد :آماده سازی پارکینگ ها و ظرفیت آنها برای ما بسیار مهم است و پارکینگ داران باید با مدارک قانونی اقدام به فعالیت کنند.

 وی با بیان اینکه زائران عزیز با مدارک قانونی به مرز مراجعه کنند از زائران خواست با مدیریت زمان و استفاده از فرصت نسبت به تکمیل مدارک قانونی اقدام و کارهای سفرخود را به روزهای پایانی و شلوغ مراسم اربعین موکول نکنند تا با هم بتوانیم مانند سال‌های گذشته یک مراسم و همایش زیبا و بزرگ را مجدداً در سطح ملی شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.