| کد خبر: 196518 |

نام نویسی بیش از 663 هزار نفر در سامانه سماح

تا امروز پنجشنبه، 663 هزار در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

تین نیوز

تا امروز پنجشنبه، 663 هزار در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیر اجرایی ستاد اربعین کشور گفت: تا امروز پنجشنبه 663 هزار و 237 نفر در سامانه سماح (ساماندهی مشتاقان ایام حضور در اعتاب مقدسه ستاد مرکزی اربعین) نام نویسی کرده اند.

امیر مرادی با بیان اینکه ثبت نام‌های قطعی شده 582 هزار و 965 نفر است، افزود: 89 هزار و 497 نفر مربوط به استان تهران، 65 هزار و 113 نفر استان خوزستان، 51 هزار و 259 نفر استان خراسان رضوی، 48 هزار و 59 نفر استان اصفهان، 46 هزار و 657 نفر استان فارس و 28 هزار و 95 نفر نیز از استان مازندران هستند که بیشترین آمار را دارند.

وی گفت:: با توافق ایران و عراق زائران می‌توانند از 10 شهریور (اول محرم) تا 7 آبان (30 صفر) بدون نیاز به تهیه روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح، همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین وارد عراق شوند.

آقای مرادی افزود: لغو روادید برای این محدوده زمانی است و خارج از این زمان، زائران موظف به تهیه روادید از طریق دفاتر زیارتی هستند.

مدیر اجرایی ستاد اربعین گفت:: زائران برای پرداخت هزینه‌های مصوب فقط از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سامانه سماح اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سماح رایگان و هزینه‌های دریافتی برای خدمات درمانی و بیمه زائران است، افزود: مجموعه مبلغ دریافتی برای این خدمات 25 هزار تومان است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.