| کد خبر: 196462 |

◄ ​جلوگیری از ۱۵۴ مورد تجاوز به حریم راه در خلخال

۱۵۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت‌وساز غیرمجاز در این شهرستان شناسایی، توقف و قلع‌وقمع شد.

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال گفت: ۱۵۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت‌وساز غیرمجاز در این شهرستان شناسایی، توقف و قلع‌وقمع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، معروف خسروی در بازدید از محور خلخال-اسالم با بیان این‌که برخورد با متجاوزان و متخلفان حریم راه خط قرمز راهداری است، اظهار کرد: در ۵ ماهه گذشته با تلاش راهداران ۶۳ مورد اخطار کتبی به دستفروشان و ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه ابلاغ و با دستور قضایی ۴۰ مورد توقف کار و ۵ مورد نیز قلع‌وقمع انجام شده است.

وی افزود: گشت‌های راهداری با حضور شبانه‌روزی در جاده‌ها توانستند بیش از یک صد مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی کرده و قلع‌وقمع کنند.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال بیان کرد: در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده ۱۶۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی و ۱۸۵ عدد علایم ایمنی جدید در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال توسط راهداران نصب شده است.

وی لکه‌گیری سه هزار و ۶۰۰ متر مربع از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال را یادآور شد و تصریح کرد: در مدت یاد شده راهداران این شهرستان ۱۵ هزار متر مکعب ریزش‌برداری و ۳ هزار کیلومتر نیز تیغه‌زنی انجام داده‌اند.

خسروی به‌سازی راه‌های روستایی را در جهت جلب رضایت مردم از وظایف مهم راهداری عنوان کرد و ادامه داد: در محور روستایی برندق ۱۵۰ متر مربع راه دسترسی احداث شده و عملیات به‌سازی راه روستای محروم کمر نیز در حال اجرا است.

وی تعمیر و تجهیز ۲۲ عدد چراغ چشمک‌زن در تقاطع‌ها، پاک‌سازی ۴۸۰ عدد علایم در طول مسیر، ۵۴۰ کیلومتر شن‌ریزی در محل رانش و ۱۵ هزار متر مکعب خاک‌برداری در رمپ‌های ورودی و خروجی شهرستان خلخال را از اقدامات مهم راهداران در ۵ ماهه نخست امسال برشمرد و گفت: تاکنون راهداران در جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران ۱۴ مورد بازدید از ترمینال مسافربری شهرستان خلخال انجام داده‌اند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.