| کد خبر: 196437 |

◄ پیشرفت 60 درصدی احداث ترمینال و ساختمان های جانبی فرودگاه سقز

مدیر فرودگاه سنندج با اشاره به پیشرفت 60 درصدی احداث ترمینال و ساختمان های جنبی فرودگاه سقز از برنامه ریزی برای افتتاح این فرودگاه در تابستان سال آتی خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه سنندج با اشاره به پیشرفت 60 درصدی احداث ترمینال و ساختمان های جنبی فرودگاه سقز از برنامه ریزی برای افتتاح این فرودگاه در تابستان سال آتی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، امیرعباس نظری زاده با اعلام این خبر گفت: احداث ترمینال و ساختمان های جنبی فرودگاه سقز حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد وعملیات توسعه سطوح پروازی نسبت به کل فرودگاه 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم فرودگاه سقز در تابستان سال 99 افتتاح شود.

نظری زاده عنوان کرد: تعامل سازنده و مطلوبی بین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، استانداری کردستان و پیمانکاران در جریان است. از جمله جمع آوری دکل های برق فشار قوی در ابتدای باند با توجه به موقعیت آنها و نیز جابه جایی جاده سقز – مریوان از تعهدات استانداری است و در بحث مشکلات مالی و کمبود اعتبار نیز با تخصیص اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان به پروژه فرودگاه سقز توسط شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مشکلات مالی این پروژه برطرف می شود.

مدیر فرودگاه سنندج گفت: تاکنون 178 هکتار زمین فرودگاه سقز تملک شده که واگذاری نه هکتار دیگر جزء تعهدات استانداری کردستان است.

وی افزود: اخیرا مبلغ 60 میلیارد ریال نیز برای محوطه سازی فرودگاه سقز اختصاص یافته که در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    این که قبلا هم اعلام شده بود. یعنی ۶ ماه است کاری نشده؟ به زودی هم جبهه کاری تمام میشود. بعید است تا اواخر سال بعد هم افتتاح شود.