| کد خبر: 196356 |

طرح ویژه انتظامی‌ترافیکی در کرمان اجرا می‌شود

سرپرست پلیس راهور مرکز استان کرمان از اجرای طرح ویژه انتظامی‌ترافیکی ویژه آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: طرح ویژه ترافیکی از ابتدای مهرماه به صورت ویژه در کلیه معابر سطح شهر و حتی معابر حاشیه شهر که در آنها مدارس وجود دارند اجرا می‌شود.

تین نیوز

 سرپرست پلیس راهور مرکز استان کرمان از اجرای طرح ویژه انتظامی‌ترافیکی ویژه آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: طرح ویژه ترافیکی از ابتدای مهرماه به صورت ویژه در کلیه معابر سطح شهر و حتی معابر حاشیه شهر که در آن‌ها مدارس وجود دارند اجرا می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ مسعود محسنی با اشاره به این‌که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم اظهار داشت: هر ساله در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها شاهد حجم زیاد عبور و مرور در سطح شهرها هستیم.

وی با بیان این‌که تدابیر لازم برای برقراری ترافیکی روان هر ساله در این ایام از سوی پلیس اندیشیده می‌شود افزود: امسال نیز طرح ویژه انتظامی‌ترافیکی ویژه آغاز سال تحصیلی نوشته شده است.

سرپرست پلیس راهور مرکز استان کرمان از آمادگی صددرصدی نیروهای پلیس راهور مرکز استان در اجرای این طرح خبر داد و گفت: طرح ویژه ترافیکی از ابتدای مهرماه به صورت ویژه در کلیه معابر سطح شهر و حتی معابر حاشیه شهر که در آن‌ها مدارس وجود دارند به اجرا در آمده و تمامی نیروهای ما در اجرای این طرح بکارگیری می‌شوند.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: با شهرداری کرمان کلیه معابری که مدارس در آن قرار گرفته است در صورت نیاز اصلاح نقاط، خط‌کشی، تعمیرات و مشکلاتی که از نظر راه داشته انجام شده و یا در حال انجام است.

محسنی گفت: از خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان تقاضا داریم که مسیرهای رفت و آمد دانش‌آموزان را از قبل شناسایی کرده و کوتاه‌ترین مسیر را برای انتقال فرزندان خود به مدرسه انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها تا حد امکان از مسیرهای کناره‌ای و حاشیه‌ای برای مسافت‌های دور استفاده کنند افزود: اگر مسیر نزدیک است از مسیرهای متراکم کمتر استفاده شود و تلاش کنند تا از مسیر جایگزین استفاده کنند.

سرپرست پلیس راهور مرکز استان کرمان با اشاره به این‌که در هفته اول مهر تردد کامیونت و خودروهای سنگینی که خدمات‌رسانی داخل شهر را انجام می‌دهند تا ساعت 9 صبح ممنوع است بیان کرد: در صورت تردد این خودروها در این محدوده زمانی در داخل شهر پلیس با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: با همکاری آموزش وپرورش قبل شروع سال تحصیلی جدید دوره‌ها و کلاس‌های ویژه‌ای برای رانندگان سرویس‌های مدارس برگزار و آموزش‌های ویژه این ایام به رانندگان داده شده است.

محسنی با بیان این‌که عمده مشکل ما با سرویس‌های مدرسه غیرمجاز است که طرح ویژه‌ای هم برای آن‌ها داریم افزود: پلیس آمادگی کامل برای برخورد با این خودروهای متخلف را دارد که جریمه 40 هزار تومان برای سرویس‌های غیرمجاز مدارس و به ازای هر نفر سرنشین اضافه 15 هزار تومان جریمه منظور می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم که سال تحصیلی جدید را با همکاری اولیای دانش‌آموزان و همشهریان با امنیت ترافیک بیش‌تر و بهتری آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.